Yazan : steven_stiffler 31 Temmuz 2009 Cuma

Nihayet eve gelebildim.Dün akşamki resitalden sonra,sıcağı sıcağına birşeyler yazmak isterdim,kısmet olmadı.

Dün akşam Honved'e attığımız 5 gol bizim için tabi ki ölçü olarak alınamaz.Fakat ben herşeyden önce dün akşam öyle bir keyif aldım,öyle bir kazanma hırsı gördüm ki takımda...Bütün sezona yayacağımızı düşünüyorum bu hırsı.Zaman zaman kötü oynadığımız maçlar tabi ki olacak uzun maratonda.Onlar da kayıplarımızı oluşturur,iyi oynadığımız hiç bir maçtan boynu bükük ayrılmayız bu sezon.İnşallahı da eksik etmeyelim...

Sahaya çıkan 11; Herr Daum'un sezon içerisinde,şu an elde bulunan malzemeyle ideal 11i gibi gözüküyor.Takımın kurduğu pas trafiğini bile özlemişim.Zico döneminde çok iyi pas yapan,oyunu istediğimiz yere yönlendiren bir takımdık.Aradan geçen bir sezonda Aragones takıma sadece boş paslar yaptırdı.Yakına al gülüm ver gülüm,Maldonado style oynattı 11 adamı.Daum'un elinde nokta transferlerle harmanlanmış bir kadro olunca,Daum da sistemini şimdiden oturtmaya başlayınca takımda bir makina düzeni gördük.Özellikle ilk yarıda...İkinci yarı biraz yorgunluk baş gösterdi,oyundan düştüğümüz anlar oldu.Carlos keşke o golü atmasaydı da sakatlanmasaydı.Andre ile ikisi sol kanatta adeta resital sundular kısa süre içerisinde...Bu senenin sol kanat reçetesi belli.Andre git,Carlos kal.Carlos git,Andre kal.Andre-Carlos paslaşarak git,Cristian geriye gel.Gökhan Gönül'le Kazım'ın şovu da görülmeye değerdi sağ kanatta.Kazım bu sene Daum'un yeni Serhat Akın'ı olacak gibi.Bilica sağlam oynuyor,ben hala gereğinden fazla hücuma çıktığını düşünüyorum gerçi...Bilica'nın yanına bir Lugano şart.En zayıf halkamız savunmamızın göbeği şu an.Cristian zaman zaman savunmayla iç içe oynuyor.İleride o kadar çok adamla oluyoruz ki,kimse Cristian'ın geride kaldığını farketmiyor bile.Tam hayallerimdeki oyun anlayışı.Cristian'ın pasları ise mükemmel tek kelimeyle.Sağa,sola,göbeğe uzun mesafe çok iyi paslar atıyor.Top çalma olaylarını da gördük mü Aurelio'yu unuturuz demektir.Emre geçen sezon takımın iyilerindendi.Aragones'e rağmen hırslıydı,kazanma isteği hep vardı.O istek Daum'la birlikte tavan yapmış durumda.Alex'i tam hazır görmedim.O da hazır olsa bu sene sambanın dozunu iyice arttırırız.Güiza bu sene her taraftan alacağı pas sayısı daha fazla olacağı için daha çooook gol atacak gibi gözüküyor.

Bu sene şampiyonluk için Beşiktaş'la birlikte en büyük aday olduğumuzu düşünüyorum.Daum ve Mustafa Denizli ligimizin kurtları,Rijkaard'a oranla böyle büyük bir avantajları var.Pazar günü kupayı da istiyoruz,inşallah Beşiktaş'ı da yener lige full moral ile gireriz.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -