Yazan : steven_stiffler 5 Kasım 2012 Pazartesi

Bu nasıl skor, bu nasıl Tottenham Allah aşkına ? Maçtan önce handikap yapar mı ? Kaç gol atar hesabı yapıyordum. Wigan hesapları alt üst etti.

Tottenham'ın iyi futbol oynamaya çalıştığı, zaman zaman da iyi oynadığı âşikar. Ancak kabul etmek gerekir ki; Tottenham Redknapp'ın istikrarlı Tottenham'ı değil. İlk yarıda Tottenham her çıkışında Wigan'a kontraatak şansı verdi. Wigan hemen hemen her pozisyonda tehlikeli kontraya çıktı. Arouna Kone bu sisteme tam oturmuş. Wigan'ın kontraataklarına yön veren isimdi. Tottenham'ın yediği gol bile garipti. Fileye değmeyen golleri oldum olası sevmem. Ancak Friedel'ın kale içerisinde bile hâla topu tutmaya çalışmasını takdir ettim.

Golü yedikten sonra Adebayor oyuna girdi. Golcü nihayet sahalara döndü, ancak oyunda kaldığı sürede etkili olamadı. Tottenham golü yedikten sonra yüklendi, ancak Wigan iyi savunma yaptı. Çizgiden top çıkarmalar falan... Wigan savunması direndi ve kazandı.

Tottenham hesapta olmayan bir mağlubiyet aldı. Haftayı 5. sırada kapattı. Wigan ise kümede kalma savaşında değeri son haftalarda anlaşılacak kritik bir 3 puan aldı. Tottenham haftaya City deplasmanına gidiyor. Villas-Boas'a Mancini karşısında şans vermiyorum.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -