Yazan : steven_stiffler 28 Kasım 2012 Çarşamba

Çok anlamlı maç çok... Sahaya baktığında belki sıradan bir 3 puan mücadelesi. Ancak verilen mesaj büyük. Yönetmenlerin filmlerinde verdikleri mesajlar gibi derin ve anlamlı bir mesaj verdi Lazio. "No Racism" yazan formalarla sahaya çıktılar. Lazio tarihinde ırkçı bir takım olarak bilinir. Lazio'yu ırkçı gördüğü için tutan ve nefret eden de var. Ancak bugüne kadar yaptıklarını başka bir futbol takımı yaptı mı bilmiyorum. Bu kadar açık ve net şekilde böyle bir mesajı vermek büyük yürek işi. Herkes formasına birden fazla reklam alırken, Lazio reklam yerine mesaj vererek önemli bir işe imza attı.

Maça göz ucuyla bakabildim. Udinese eski gücünde olmayan bir takım. Son 2 sezondur çok iyilerdi. Ancak kadroları artık bozuldu. Isla, Handanovic, Asamoah gibi isimlerin yeri dolmadı. Yerlerine alınan futbolcular iyi, ancak giden oyuncular kadar potansiyel taşımıyorlar. Di Natale artık gemiyi terketmez de; Armero'yu da kaptırırlarsa sıradan bir takım olacaklar. Lazio'nun kazanmasını bekliyordum ancak 3 fark benim için sürpriz oldu. 2-0 beklediğim bir skordu, 3-0 lüks oldu. İlk gol Lazio'nun Mehmet Topuz'u Alvaro Tata Gonzalez'den geldi. Gonzalez çok çalışkan futbolcu, gösterişsiz oynuyor ama çok iş yapıyor. Udinese savunmasının verdiği boşluklar Klose ile ikinci golü getirdi. Oyuna ikinci yarıda giren Hernanes yine güzel frikik gollerinden birisini atarak taklasıyla kutladı. Lazio ilk 5'te kalmayı başardı, haftasonu Parma ile oynayacaklar. Arkadan Milan tehdidi de geliyor; özellikle iç saha maçlarını kazanmalı Mavililer.

Lazio : Marchetti, Cavanda, Biava, Ciani, Radu, Ledesma (65' Cana), Gonzalez, Ederson (46' Hernanes), Mauri, Candreva (81' Lulic), Klose

Udinese : Brkic, Danilo, Domizzi (24' Angella), Coda (87' Heurtaux), Allan, Badu, Armero, Pereyra, Maicosuel, Willians (46' Ranegie), Di Natale

Sarı Kartlar :  Ledesma, Coda, Cana, Maicosuel

Goller : 17' Gonzalez, 31' Klose, 59' Hernanes

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -