Yazan : steven_stiffler 6 Kasım 2012 Salı

Son maçtan sadece 1 puan alan Lazio cephesinde işler normal bir Lazio sezonuna döndü. Yine lige iyi başlangıç, yine iyi futbol; yine devamının gelmemesi ve düşüşe geçilmesi. Kadrodaki oyuncuların kapasitesinden kaynaklanan birşey ama daha kalitesiz takımlara karşı mağlup olunması mental sorunlar da olduğunu gösteriyor.

Maçın üç kırılma anı var. İlki maç 0-0 iken Rocchi'nin kaçırdığı pozisyon. İkincisi maç 1-0 iken Mauri'nin kaçırdığı pozisyon. Üçüncüsü ise Lodi'nin penaltı golü. 0-0 iken bastıran, 1-0 iken çevirmeye çalışan Lazio; o ikinci golle birlikte bitti. Alejandro Gomez'in golünde Bizzarri'ye çok kızdım. Sert gelen bir toptu ama adeta kolunun içinden geçmesi kabul edilemez. İlk kez Marchetti'yi bu kadar bariz arattı. 2-0'a kadar 2-0lık top oynamayan Catania; 2-0'dan sonra akıllı oynarak 4-0'lık skoru haketti.

11 Kasım'da Roma derbisi oynanacak. Lazio için diriliş maçı gözüyle bakılacak. Zeman'ın Roma'sı karşısında Lazio'nun şansını yüksek görüyorum.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -