Yazan : steven_stiffler 14 Mayıs 2012 Pazartesi

Tottenham ve Harry Redknapp parlak bir sezonu daha geride bıraktı. Hatta öyle mükemmel bir sezon başlangıcı yaptılar ki; uzun süre zirveye oynadılar. Tottenham tarihinin en yüksek puanlı sezonu olabilirdi. Nefesleri yetmedi. Tottenham'ın 3 puanlı sistemde bugüne kadar topladığı en yüksek puan 77. Bu sezon 69'da kaldılar. Ligi Arsenal'ın üstünde bitirmek önemliydi. Nitekim son maçta da West Bromwich Albion ümit verdi. Ancak olmadı. Arsenal 70 puan toplayarak üçüncü oldu.

Tottenham maçın henüz başında Adebayor'la öne geçerken, 63'te Defoe sezonu noktalayan golü kaydetti. Tottenham'ın oturmuş kadrosunu hep yazıyorum ve bu kadro hep gözden kaçıyor. Adebayor hem takıma katkı sağladı, hem de bireysel olarak yeniden kendini buldu. Kyle Walker sezonun en önemli ismiydi. Zira Tottenham taraftarları da böyle düşünüyor. Sezon başında Tottenham'ın sağ bek sorunu çok büyük yazıyordum. Walker'ın bu kadar üst düzey oynayacağını ben de düşünmüyordum. Tottenham'a kimler lazım, nasıl takviyeler lazım bunu da yakın zamanda yazacağım. Ama Cavani hayallerimin Tottenhamlısı. Öte yandan Fulham da ligi iyi bir sırada bitirdi. Çok gösterişli olmayan bir kadrosu var. 52 puan toplamaları başarı. Martin Jol büyük hoca, her zaman takdir etmişimdir.

Tottenham önümüzdeki sezon Şampiyonlar Ligi ön elemesinde mücadele edecek. Kadroyu çok bozmazlarsa yine çeyrek final görebilirler. Ama bence kadroyla biraz oynama zamanı da geldi.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -