Yazan : steven_stiffler 4 Mayıs 2012 Cuma

Haftabaşında Lazio için lig normale döndü demiştim. Umutlar farklılaştı, şanslar azaldı. Siena maçıyla beraber ise Lazio mecburen kabulleneceği o döneme girdi. "Bari Avrupa Ligi şansı kaçmasa..." dönemi.

Şampiyonlar Ligi şansı matematiksel olarak devam ediyor. Ancak kalan 3 maç içinde en kolay gözüken sınav Siena sınavıydı. Siena sezonun ilk yarısındaki maçta Lazio'yu 4-0 yenmiş, Mattia Destro müthiş futbol oynamıştı. Bu kez Lazio çok baskılı başladı. Peşpeşe pozisyonlar geldi. Özellikle Candreva'nın boş kaleye atamadığı pozisyon ibretlikti. Siena ise ilk tehlikesinde Mattia Destro ile öne geçmeyi başardı. Genç bir golcü için müthiş kafa vuruşuydu. İkinci yarı Lazio'nun baskısı arttı. Siena da Lazio'yu geride karşılayarak ekmeğine yağ sürüyordu. Penaltıdan gelen Ledesma'nın golü skoru dengelerken umutları da tazeledi. Beraberlikten sonra iyice Siena yarı alanına yerleşen Lazio pek çok gol pozisyonundan yararlanamadı. Stefano Mauri'nin kaçırdığı ve Libor Kozak'ın direkten dönen toplarını en net pozisyonlar olarak söyleyebiliriz.

Napoli ve Udinese 58'er puandalar ve avantajlı konumdalar. Her iki takımın da haftasonu galip geleceğini düşünüyorum. Lazio için Siena karşılaşması, resmi olarak Şampiyonlar Ligi umutlarının suya düştüğü karşılaşmadır.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -