Yazan : steven_stiffler 15 Mayıs 2012 Salı

Reja ve Lazio için iyi bir sezon son buldu. Aynı şeyleri Tottenham için de söylemiştim. İki takımı birbirine çok benzetiyorum ben. Tottenham'ın en önemli artısı daha iyi bir ligde oynuyor olması... İkisinde de iyi futbol oynatan kurt hocalar var. Tottenham hedeflerine ulaşabiliyor. Lazio ise 2 yıldır kılpayı kaçırıyor.

Lazio'nun Inter karşısındaki talihsizliği malum... Ben 2 hafta önce Lazio'nun bu maçı kazanamayacağını söylemiştim. Bir beraberlik bekliyordum ama böylesi bir galibiyet beklemiyordum. Hem de 1-0 geriye düştüğü maçı 3-1 kazanması beklediğim bir olay değildi. Libor Kozak'ın günümüz futbol anlayışına pek uyduğunu düşünmüyorum. Tek forvet asla olmaz ama ikinci forvet olarak müthiş gelecek vaad ediyor. Inter'e kafayla gol attı yine ama sadece kafa golleri atmadığını ve ayağının da fiziğine göre düzgün sayıldığını söylemek yanlış olmaz. Ocak'ta transfer edilen Candreva da Lazio'ya ivme kazandırdı. Mauri sezonu golle bitirdi. Lazio'nun biraz çıta yükseltmesi ve daha iyi oyuncular alması şart. Ama Reja'nın pek bu mantıkla hareket edeceğini düşünmüyorum. Yine görev adamı tabirine uyan isimler getirtecektir. Burak Yılmaz ismi geçiyor ki hiç sormayın...

Inter son yıllardaki en kötü lig sıralamasını aldı. 58 puanla ligi 6. bitirdiler. Avrupa Ligi'ne gidecekler. Lazio da 4. olarak Avrupa Ligi'ne katılmaya hak kazandı. Eskiden ne güzel İtalya'dan 4 takım Şampiyonlar Ligi'ne giderdi. Lazio kıl payı bu fırsatı kaçırdı. Juventus, Milan ve Udinese Devler Ligi'nde mücadele edecek.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -