Yazan : steven_stiffler 4 Nisan 2010 Pazar

Tottenham'ın yüksek formu ve seri şekilde iyi sonuçlar alması Sunderland maçında son buldu bugün.Bu tip duygusal maçları severim.Appiah'ın Galatasaray'a attığı goller özeldir benim için.Ya da Emre'nin atacağı bir gol özel olacaktır.Bugün Darren Bent kendisine şans vermeyen,sadece bolca para verip transfer eden ve sezon başında Sunderland'e satan Tottenham'a mağlubiyeti tattıran adam oldu.

Darren Bent sezonun şüphesiz en formda isimlerinden biri.Hocası İngiltere ile Dünya Kupasına gitmesi gerektiğini savunuyor.Ben de hemfikirim.Darren Bent en iyi İngiliz golcülerden birisidir.Her türlü golcü özelliğini barındıran bir adamdır ayrıca.Bugün Tottenham'ı yıkan isim olmak onun için özel kılacaktır bu maçı.Umarım Tottenham'ı Şampiyonlar Ligi vizesinden etmez.

Tottenham'ın sene başından beri sahaya çıktığı en kötü savunma dörtlüsü bugünkü dörtlüydü.Sağda genç Walker,stoperde geri alınan Kaboul,Kaboul'le hiç oynamamış Bassong,sol bek alışıldık Assou-Ekotto.Corluka,King,Dawson gibi önemli savunmacılar yoktu.

Crouch'un oyuna girer girmez gol atması,Zenden'in eski günlerini hatırlatırcasına attığı gol de maçla ilgili diğer notlar.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -