Yazan : steven_stiffler 12 Nisan 2010 Pazartesi

Lazio'nun böyle bir geri dönüşüne daha şahit olduğumu hatırlamıyorum.Belki kıyılarda,köşelerde vardır ama benim aklıma gelmiyor.Maçın başlamasıyla Lazio'nun 2-0 geriye düşmesi arasında 15 dakika var sadece.15 dakikada gardı düşmüş gibi gözüktü Lazio'nun.Özellikle Guana'nın golü çok şıktı.İlk yarının son bölümlerinde Reja baskıyı arttırma amacıyla Biava'nın yerine Rocchi'yi oyuna aldı.Rocchi'nin oyuna girmesiyle rakip yarı alana kurulan Lazio ilk yarının sonunda Mauri'nin klas gol vuruşuyla yakaladığı beraberlikle soyunma odasında moralli gitti.İkinci yarı ise tam bir geri dönüş vardı.Lazio takımı hava olarak da bunu benimsediğini gösterdi.Kurdukları müthiş baskı Dias'ın golüyle sonuçlandı.Rocchi'nin istediği gibi vuramamasına rağmen gol olan şutuyla Lazio 2-0 geriye düştüğü maçı, hem de deplasmanda 3-2 kazanarak önemli bir 3 puan ve başarı elde etti.Bizim de gözlerimizin pasını silen bir karşılaşma oldu.

Bu arada blog şablonumda durduk yere oluşan bozulmadan dolayı canım sıkıldı.Çok sevdiğim şablonumu değiştirip yeni bir şablon ile yola devam edebilirim.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -