Yazan : steven_stiffler 28 Nisan 2010 Çarşamba

Uzun zamandır "her telden" sallamamıştım.Bugün bu özlemime bir son vermek istedim.Epeydir aklımda gezen şeyleri pekiştirip maddeler halinde sıralayasım var.

  • Kızışan lig şampiyonluk yarışlarında; Fransa'da Auxerre,İtalya'da Inter,İngiltere'de Chelsea,Almanya'da Schalke 04,Hollanda da Twente mutlu sona ulaşsın istiyorum.
  • Voleybolda henüz sezon tamamlanmamışken transfer muhabbetleri döndüren arkadaşları anlamıyorum.Ulan bekleyin bir sezon bitsin.Sonra konuşalım transferi doya doya...Sanki Gamova geldiğinde,Osmokrovic geldiğinde çok haberimiz varmış gibi ; bu sene şunu alalım,bunu alalım diye muhabbet yapıyoruz.Hele ki Neslihan,Piccinini gibi itici tiplemeçlerin isimlerinin geçmesi kızlarımıza yapılan bir haksızlık bence.
  • Ankaragücü asbaşkanı,yöneticisi,hede hödösü çıktı bir de gündeme.Bol keseden atıp tutuyor o da...Ayrıca küçüklüğünden bu yana 3-5 defa takım değiştirdiğini söylemiş.Gel de ciddiye al dayıyı...
  • Tottenham Arda'yı almaz.Alırsa hata yapar.Eğer Arda Tottenham'a giderse,yedek kalır.Harry Redknapp ne yapsın Arda'yı ? Elinde Modric,Krancjar,Lennon varken Arda'ya tenezzül etmez.Umarım...
  • Spartacus sezonun en güzel dizisi.Ezel'i de izliyorum,coşuyorum.Lakin son bölümlerde biraz performans düşüklüğü var tabi.Yalnız en sonuncu bölümü biraz toparlar gibi oldu.Cengiz'in içerdeki halleri planlandığı kadar Ömerimsi'ydi.Eyşan'ın Bahar'a baktığı pozisyon haftanın en bomba sahnesiydi.Spartacus gibi süper bir dizinin ise 13 bölümde sezon finali yapmak zorunda kalması üzücüydü.Spartacus abimiz umarım kanseri kısa zamanda yener.Dizinin tek olumsuz tarafı olayların çok hızlı gelişmesiydi bence.7-8 bölüm oldu,Spartacus'un 1 senedir Batiatus'un evinde olduğu vurgulandı.O 1 seneyi seyirciye iyi yansıtamadılar.Final bölümü mükemmeldi.Sokağa çıkıp 3-5 adam dövesim geldi.Batiatus ibnesi ölse bari.
  • Spartacus: Blood and Sand'in ibne karakteri Pietros'u biraz Gio Dos Santos'a,biraz da Jo'ya benzetiyorum bu arada.Ahahaha çok benziyor lan.
  • Sevdiğim sanatçıların son albümleri beni pek tatmin etmedi.Şebnem Ferah'ın albümü dinlenebiliyor tabi ki,saygımız sonsuz.Fakat Hayko Cepkin hayal kırıklığına uğrattı beni.Balık Olsaydım,Yol Gözümü Dağlıyor ve Gelin Olmuş şarkıları güzel.Gelin Olmuş Gidiyorsun deyince akla artık Hayko Cepkin gelecek ulaaayn! Kurban'ın albümü de tam bir fiyasko.Demir Demirkan iyice aşk adamı moduna girmiş.Gökhan Türkmen'in albümü çok güzel olmuş.Damara bağladım,onu dinliyorum bu aralar.Rüya şarkısı özellikle çok iyi.
  • Haa bu arada şarkı demişken ; Chuck'ın S03 E11'inin soundtrack parçası müthiş! Austin Hartley-Leonard & Kendall Jane söylüyor.Şarkının adı : In My Sleep.Dinleyin,dinletin...
  • Blog şablonum banner ile birlikte tamamlandı.Lakin şablonu değiştirdiğimde Google Analytics kodunu koymayı unutmuşum.Gitti güzelim anahtar kelimeler..."Kız çok ateşli yaklaşamıyorum" yazıp blogu bulan vatandaşlara karşı hasretle doldum.
  • Gebze'de yol çalışmaları devam ediyor.Bir 10 sene daha devam edecek gibi gözüküyor.Gebze her geçen gün daha da yaşanmaz hale geliyor.İş bulup da gelesi olan varsa gelmesin.Gebze Center yapılıyor bu arada.Gebze'nin ilk AVMsi.Bowling falan olacakmış içinde.O Bowling toplarıyla adam öldürürler burada.
  • Gebze'de yaşamak ; otobüste yer vereceğin bayana "hanımefendi" diye seslendiğinde bakmayıp, "ablaaa" diye seslendiğinde bakmasına alışkın olmaktır biraz.
  • Apple'ın Fenerbahçe armalı iPodları müthiş olmuş.Almak gerek.Lakin şu iPodlar çok pahalı geliyor bana.Mp3 player benim işimi görüyor.Shuffle yaparlarsa alırım.
  • AÖF uyuma da açıkla artık şu vize sınavı sonuçlarını!
  • Twitter'da çoğu ünlü isim yalama.Bildiğin yalama! Kime yalakalık yapsak diye geziyorlar bütün gün nette.
Onca şey vardı aklımda,unuttum şimdi.Bir ara devam ederim...

Sevgiler.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -