Yazan : steven_stiffler 30 Mart 2010 Salı

Vakit sıkıntım var.Yoğun iş temposu,açık öğretim vizeleri,İzmir,yoğun iş temposu,ehliyet sınavı diye uzayıp giden ; tek boş Pazar günümün kaldığı bir dönemdeyim.Bir süre bloga yazmayı bırak,blogları takip etmem bile şüpheli.Dolayısıyla ; iyi ki varsın Google Reader diyorum.

Lazio , Milan deplasmanından 1 puan çıkarmışken bloga not düşmemek olmaz dedim.Lichtsteiner düz topçusu hücum yönünü Lazio'ya geldiğinde geliştirmişti.Fakat son 3 haftada 2.golünü atması ilgi çekici ve şaşırtıcı bir nokta.

Voleybol Indesit Şampiyonlar Ligi Final Four'unu izleyebilmeyi ümit ediyorum.

Herkese iyi haftalar...

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -