Yazan : steven_stiffler 23 Nisan 2010 Cuma

Anja Spasojevic 2008-2009 sezonunda Fenerbahçe bayan voleybol takımının en sevdiğim oyuncularının başında geliyordu.Kariyer olarak iyi bir kariyere sahipti,fakat Fenerbahçe'ye katkısı zaman zaman tartışılan bir isimdi.Çünkü iyi oynamadığı maçlar olur ve o maçlarda özellikle çabuk demoralize olurdu.Yine de ağırlığını koyup,sayı yükünü yüklendiği maçların sayısı da az değildi.M.Ali Aydınlar'ın şampiyonluk hedefini ciddi bir şekilde ortaya koyduğu ve bugünün temelini attığı,Fenerbahçe'yi bir adım öteye taşıyacak kadroda yer alan bir oyuncu oldu Anja Spasojevic.Anja'yı sevmemin başlıca nedeni ise hırsıdır.İnanılmaz hırslı,amatör ruh barındıran bir sporcudur.Yenildiği her maç sonrası ağlamaklı olur,kazandığı maçlar sonrası ise bizim tribünün önünde en az 15 dakika taraftarla kutlardı.Fenerbahçe taraftarına kendini sevdiren,bugünkü takım için yetersiz olduğu bilinmesine rağmen gönderilirken taraftarın içinin burkulduğu bir isimdir.

Epey bir süre önce Facebook'ta ekleştik Anja'yla.Orijinal hesabı,fake değil.Geçen hasret dolu bir mesaj yazdım :) "Özledik,bu seneki efsane takımda sen de olsaydın keşke" yazıp yolladım.Süpersonik İngilizcemi görüp kıskanmayın diye olduğu gibi paylaşmıyorum.Cevap dönmüş Anja;

"Hiiiiii!!!!!!I miss u guys too!!!!!Maybe i will come to watch some games!Fenerbahce fans ARE THE BEST!!!!!See u soon!:):):)"

Her zaman bekleriz.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -