Yazan : steven_stiffler 26 Nisan 2010 Pazartesi


Çok iyi yattım yine he.Bloga yazmayınca en azından tahminlerim yaklaşıyor,o kesin artık.Şeytan dürtmedikçe bloga tahminlerimi yazmayacağım bundan böyle.12de 10 güzel istatistik.5er misli kuponlarımın hepsi yattı.Biri tekten Colchester'dan yattı.Bu kuponda Colchester'ı çifte aldım.Mallorca haftanın bankolarındandı,kazanamaması sürpriz oldu bence.Middlesbrough'ya çok güvenmiyordum.Celtic oranıma yazık oldu.2ye 153 lira aldığım en iyi para olacaktı.Haftalar azaldıkça İddaa'nın nimetleri de azalıyor.Yazın Japon Ligi'nin sıkı takipçisi olabilitem yüksek.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -