Yazan : steven_stiffler 11 Nisan 2010 Pazar

Öncelikle Selamlar...Kısa bir aranın ardından sanal alemdeki yerimi aldım.İlk işim Google Reader'da biriken yazıları okumak,göz gezdirmek oldu.Bunların üzerine de haftaiçi gündemini pek takip edemediğim bir El Clasico izlemek kısmet oldu.

Real Madrid'in son dönemde oynadığı göze hoş gelen futbol,Barça'nın 2 yıldır oynadığı enfes futbol düşünülünce futbol severler bol gollü,zevkli bir maç beklemeye başladı.İki takımın da aynı puanda olmaları dolayısıyla ben daha çok modern futbol izleyeceğimizi düşünüyordum.Tıpkı son oynanan Galatasaray-Fenerbahçe maçındaki gibi,gol atanın kazanacağı bir modern futbol.Guardiola cesur adam.Iniesta sakat olabilir,hazır olmayabilir anlarım.Lakin Daniel Alves'i sağ forvet olarak oynatılmasını garipserim.Biz Türkler futbolda her türlü mevki değişikliğini garipseyen insanlarız gerçi.Ben de garipsiyorum arada...

Maç beklentileri karşılamayan,Barcelona'nın iki süper yıldızı Xavi ve Messi'nin farklarını ortaya koymalarıyla kazanılan bir maç oldu.Real Madrid çok olumlu atak yapamadı gerçi ama yaptığı göz dolduran ataklarda da topu hep Valdes'in kucağına gönderdiler.Nerede o Manchester'da yardıran,kaleyi gördüğünde delici şutlar atan Ronaldo ? Real Madrid'li oyuncuların üzerindeki baskı oynama isteklerini de azalttı.Higuain sene başından beri takımın en formda ismi.Sahada gözükmedi bugün.Ramos'un doğru düzgün bindirmesi yok.Arbeloa zaten en zayıf halka.Arbeloa gibi kazmalar Real Madrid'den ekmek yer,kızlar hasta olur,altında süper araba olur,dünyaca tanınır; sen-ben oturur tvde maçlarını izleriz.Hayat da böyle birşey tabi.Barcelona'nın kazması Busquets pas trafiği yoğun takımda basit oynarak göze batmamayı başarıyor en azından...

Messi 1 numara tamam.Ama bu spikerlerin her hareketinde adamı ilah yapmaları maç anlatımında benim pek hoşuma gidiyor.Adam her zamanki çalımlarından birini atıyor,en iyi spikerimiz Ercan abi mucizevi olarak nitelendiriyor.Ayrıca herkesin Barcelona'ya olan sempatisi bana pek sempatik gelmiyor.Barcelona bugün oynaması gerektiği gibi oynadı,2-0 gibi temiz bir skorla maçı kazandı.Biz futbola doyamadık bu sezon 2 El Clasico'da da...Real Madrid önümüzdeki haftalarda daha çok puan kaybeder.Barcelona zaten 3 puan avantaja sahip oldu.İlerleyen haftalarda puan kaybı da daha az olur oturmuş bir takımın.Sezon sonu yine El Classico olur.Yani şampiyon Barcelona olur.Perez yazın paraları saçar.Futbolda bazen çok şey değişiyor gibi gözükse de,hiç birşey değişmiyor aslında...

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -