Yazan : steven_stiffler 23 Nisan 2010 Cuma

Serie A'da 35.Hafta maçları oynanacak bu haftasonu.Roma ile Inter'in zirve yarışı zevkli geçiyor.Bunun zevkli kısmı aslında Inter'e kafa tutabilen bir takımın çıkması.Ben yine de Mourinho'nun şampiyonluğu bırakmayacağını ve zirveyi tekrar almalarının Roma'nın 1 beraberliğine baktığını düşünüyorum.

Düşme hattı ise epey karışık gözüküyor.7 takım Serie A'da kalabilmek için mücadele verecek kalan 4 haftada.Bunlardan şansı en az olan Livorno.Serie A'da bu sezon tekrar boy gösterme şansını yakalayan Livorno yine boyunun ölçüsünü alacak gibi gözüküyor.Düşme sıkıntısını az da olsa hisseden Catania'yı ağırlayacak bu hafta.Catania'nın olası bir mağlubiyeti kendilerini ateş hattına biraz daha yaklaştırabileceğinden,Livorno'nun şansını oldukça az görüyorum.Ezeli rakipleri Lazio ile evlerinde oynamaları bir avantaj.Üstelik ilk maçı Lazio 4-1 kazanmıştı.Livorno'da bunun da ekstra bir motivasyonu olacaktır.Livorno'nun kalan haftalarda taş çatlasın 6 puan alacağını düşünüyorum.32 puan da ligde kalmalarına yetmez ve ligin dibinde kalırlar.

Siena yıllardır Serie A'ya yakıştırmadığım bir takım.Serie B'de çok kıyak takımlar var.Siena gibi sıradan bir takımın yıllardır bu ligde olması beni şaşırtıyor.Bu sezon düşme korkusunu yine yaşıyorlar,yine yırtarlar mı göreceğiz.Şampiyonluk düğümünün son haftaya kalacağını hesap edersek; son hafta Inter ile oynayacak olmaları büyük bir dezavantaj.Ben kalan maçlarda sadece Palermo'dan puan çıkarabileceklerini düşünüyorum.Belki Fiorentina deplasmanından da 1 puan alabilirler.Siena düşer.

Atalanta'nın bu hafta Inter ile oynayacağı maç çok kritik bir dönemeç olacak kendileri için.İlk maçta Inter'den 1 puan almışlardı.Deplasmanda puan alacaklarını zannetmem.Serie A'nın renklerinden birisidir Atalanta.Inter dışında kalan 3 maçta da puan toplama şansları yüksek.

Bologna'nın fikstürü fena değil diğerlerine nazaran.Bu hafta Parma'yı ağırlayacaklar.Parma'nın pek hedefi kalmadığından Bologna'nın galibiyet şansı yüksek.Atalanta deplasmanında kan gövdeyi götürebilir.Tam bir ölüm kalım maçı olacak.5-6 puan Bologna'nın işine yarayabilir.

Lazio son haftalarda iyi futbol oynuyor.Derbi mağlubiyeti takımın moralini muhakkak etkilemiştir.Özellikle Inter ile oynayacak olması çok kötü Lazio için.Lazio taraftarı Roma'nın şampiyonluğunu istemeyecektir.Tıpkı Galatasaray-Bursaspor maçı gibi bir maç olacak Lazio-Inter maçı.Lazio'nun o maçta pek şansı olduğunu düşünmüyorum.1 puan iyidir.Udinese son haftaya kadar düşme hattından kurtulur.Dolayısıyla Lazio'nun son hafta Udinese ile karşılaşacak olması kulağa hoş geliyor.Lazio 43-44 puan ile ligde kalır.Geçen sezon 50 puan ile 10.olmuştu.Seneye Allah kerim...

Udinese en iyi fikstüre sahip takım.Öncelikle düşme hattındaki Siena'yı ağırlayacaklar.Udinese'de son haftalarda toparlanma var.Juventus'un Udinese'nin Mazlum'u olmasıyla morallendiler.Son 3 maçta 7 puan toplayarak avantaj sağladılar.Fikstürlerinde iddiasız Cagliari ve Bari var.Udinese hem puan olarak,hem fikstür olarak rahat.

Catania'nın 40 puanına rağmen Livorno ve Bologna ile deplasmanda yapacakları maçlar kaderini belirleyecek maçlar.Alttaki 4 takıma birden geçileceklerini zannetmiyorum ama futbolda herşeyin olması,İtalya gibi pis bir ligi düşündüğümde Catania'nın garantilemeden rahatlayamayacağını söyletiyor.Bu hafta Livorno'dan puan alırlarsa düşme korkuları da minimuma düşer.

Sonuç olarak tahminim ; Livorno,Siena ve Bologna düşer diye tahminlerimi de ekleyeyim.Şike yapmayın,adam gibi oynayın diye uyarmak da lazım tabi...

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -