Yazan : steven_stiffler 2 Mayıs 2009 Cumartesi

Televizyonu açtığımda dakika 65,durum 0-0'dı.66 oldu Dzeko golü attı.Gol beni beklemiş diye sevinerekten tv karşına oturdum.Yanılmıyorsam bir 8-9 dakika sonra Grafite sağdan ceza sahasına girdi.Dzeko'ya güzel bir top çıkardı,Dzeko affetmedi yine.2-0'dan sonra Wolfsburg bir hayli rahatladı.Hoffenheim da pek varlık gösteremedi.Maçı çevirmek,gol atmak için pek istekli görünmüyorlardı.Dzeko ceza sahası dışından düzgün bir vuruş yaptı,Hildebrand kurtardı.Pozisyondan 2 dakika sonra Dzeko bulduğu başka bir pozisyonu değerlendirdi ve hat-trick yaptı.Maçın izlediğim 25 dakikalık bölümünde Dzeko çalım attı,ceza sahasından dışından şut attı,kafa vurdu,ee 3 tane de gol attı.Şapkadan tavşan çıkarmadığı kaldı bir.Hayranlıkla izlememek elde değil.Son dakikalarda Beck'in Schafer'ı düşürmesiyle Wolfsburg penaltı kazandı.Beck ikinci sarıdan oyundan atıldı.Gol krallığı hedefi olan Grafite penaltıyı gole çevirerek maçın skorunu 4-0 olarak ilan etti.Wolfsburg,haftaya Stuttgart'a gidiyor.Zor bir fikstürü var önünde.Ama şampiyonluk uzak değil...

25 dakikada futbola doydum bugün,teşekkürler Wolfsburg.Teşekkürler Dzeko!

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -