Yazan : steven_stiffler 25 Mayıs 2009 Pazartesi

Okçu hareketi konunun fotoğrafı olmalı evet.Sezon başından beri görmek istediğimiz,bir türlü görmek istediğimiz gibi göremediğimiz şu okçu hareketi bu başlıkta olmalı...

Fenerbahçe'mizden başlayalım.Aziz Yıldırım'ın tekrar başkan olduğu haberiyle çıktık maça.Konyaspor bu kadar güçbela durumdayken kazanamama ihtimalimiz yüksek diye düşünüyordum.Şaşırtıcı bir şekilde ilk yarıda 4 gol attık.Güiza 2 gol attı diye,Güiza'yı kollamak gibi bir düşüncem yok.Zira attığı ilk goldeki vuruşu,sezon başından beri yapıyor.Abuk golleri kaçırdığı vuruşu,bu sefer gol oldu.İkinci gol zaten kaleci hatası.Güiza'yı sene sonunda satmamız için son haftalarda gol sayısını arttırması iyi oldu.Uğur Boral'ın gol attıktan sonra seyirciye gitmesi güzeldi.EPL stili gol sevinçlerinin stadımızda olması hoşuma gidiyor.Sanırım Uğur Boral'ın da hoşuna gidiyor.Roberto Carlos'un ise nihayet frikik golü atmasıyla "oh be" dedik.İkinci yarı daha da farklı olsa güzel olurdu.Ama bu sonuçla Denizlispor'un rahatlaması kötü oldu.

Haftanın en önemli maçı olarak gözüken,bence sonucu önceden belli olan 'sözde derbi' mücadelesi beklediğim gibi geçti.Yine şampiyonluğa oynayan 2-1 kazandı.Galatasaray da kaçırdığı pozisyonlarla 'oynuyormuş' gibi göründü.Kimine göre saçma gelebilir,kimine göre mantıklı gelebilir.Ama benim yıllardır bu maçla ilgili düşüncem budur.Şampiyonluğa hangisi oynuyorsa,o kazanır.

Haftanın açılış maçında ise iddiası olmayan iki takım karşılaştı.Kayseri zar zor,ite kaka kazanarak fasülyeden bir 3 puan aldı.

Sivasspor çok baskılı maçta,inanılmaz pozisyonlar kaçırdı.Golü de kalesinde görünce bir süre demoralize oynadı aslında...İkinci golü yeseydi çıkartamazdı.Neyse ki goller erken ve peşpeşe geldi de galibiyet almasını bildiler.Sivasspor'un bu akşam oynadığı futbol ile,golden sonra tribünlerden gelen sesler ile şampiyonluğu hakettiğini bir kez daha gösterdi.Tribünden gelen o ses,aslında sahadakilerin de sesiydi.

Haftanın bana göre en büyük sürprizi Trabzonspor'un 5 gollü galibiyeti oldu.Eskişehir rahatlamak için puan almak zorundaydı aslında,nasıl bu kadar erken koptular anlayamadım.Ceyhun Gülselam'ın performansı etkileyiciydi.Ben defans oyuncusu biliyordum kendisini aslında,taş gibi orta sahaymış.Doğa Kaya'nın golünü de haftanın güzelliklerinden birisi olarak sayabiliriz.

Bursaspor-Gaziantepspor maçını izlemedim.Ama haftanın gollü maçlarından birisiydi.Ne güzel bol gollü bir hafta izledik.Yumurta bir tarafa dayanınca takımlar şaha kalktı.

İstanbul BŞ,İzmit'te kazanarak ligde kaldı.Bu demek oluyor ki,en az bir sezon daha taraftarsız bir takım "Süper Lig"'imizde olacak.Isınamıyorum bu duruma bir türlü...

Ankaraspor'la birleşeceği haberleri çıkan Ankaragücü,Denizlispor karşısında farklı kazanarak ligde kalma konusunda nefes aldı.Böylece olası bir birleşme durumunda "Küme düştü de birleşti" muhabbetleri dönmeyecek.Severim Ankaragücü'nü,ona buna yatmaz.

Ankaraspor - Antalyaspor maçı ise haftanın tek 'alt' biten maçı oldu.Antalya hâla tehlike çanlarını duyuyor.Antalyaspor haftaya Ankaragücü ile çok kritik bir maça çıkacak.

Süper Lig hep böyle gollü geçsin,ne güzel olur.Ama bu sene bitsin artık...Bir an önce bitsin.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -