Yazan : steven_stiffler 28 Mayıs 2009 Perşembe

Martin Jol'u severim.Aramızdaki duygusal ilişki Tottenham günlerine dayanır.Hocalığını da çok beğenirim.Galatasaray-Hamburg eşleşmesi esnasındaki basın toplantılarında yaptığı,Fenerbahçe adı geçen açıklamaları dolayısıyla sempatim daha da artmıştı.Kesinlikle Fenerbahçe'mizde görmek istediğim bir hocadır.Ajax ile anlaşmış,resmi siteden duyurulmuş.Bu sene belki olmadı ama,bir gün mutlaka...

Van Gaal'in Bayern'e gidecek olması dolayısıyla,AZ'nin Louis'in yerini doldurabileceğini zannetmiyorum.Martin Jol,istediklerini yansıttığı takdirde; Ajax'ı hasret kaldığı şampiyonluğa ulaştırabilir önümüzdeki sezon.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -