Yazan : steven_stiffler 3 Mayıs 2009 Pazar

33 hafta sonunda 94 golü vardı Barça'nın.100'ü tamamlaması ve geçmesi normal olandı kalan haftalarda.Ama bu akşam ulaşmasını kaç kişi beklerdi ki ? Daha da fazla olurdu da,Barça 100'e gelsin yeter havasındaydı.

Derbilerde taktik,plan,strateji çok işlemez düşüncesini savunduğum için Real Madrid'i şanslı görüyordum bu akşam.En son yenilgisini Barça'ya alan,o günden beri seriye bağlayan Real Madrid, bu maçı bekliyordu.Maça istekli ve golle başladılar.Orada kaldı istekleri.Herkes yazmış,çizmiş bende katılayım.Böyle takım,böyle futbol,böyle maç hayatta çok fazla izlenmez.Ben Real Madrid'i sevmem.Real Madrid'i sevmeyenlerin genel sebebi; zengin takım olması,isimli futbolcular alması ve o futbolcuların asla sahada takım havasında oynamamasıdır.Benimkisi de benzer fikirler.Barça bu akşam nasıl takım olunacağını ders ders,adım adım anlatırcasına oynadı adeta.Çok klişe olacak ama; şiir gibi oynadı Barcelona.Atılan goller,yapılan pres,kendi ceza sahasının önünden karşı altıpasa kadar yapılan paslar,saha içi yardımlaşma,hepsi müthişti!

Messi çok şanssız pozisyonlar kaçırdı.Biraz da Casillas başarılıydı diyebiliriz.Casillas Real Madrid'in en büyük şansı.Böyle bir kalecileri olmasa bu akşam en azından 12 gol yerdi Madrid.Kendi evinde böyle bir hezimet yaşaması çok acı oldu Madrid'in.Barcelona için yazılacak o kadar çok şey var ki.Dünya takımının çok çok üstüne çıktılar bu gece oynadıkları futbol ile...Böyle bir maçı canlı izlememiz, her hafta Süper Lig'deki maçları izlemeye mahkum olmakla ne kadar kazıklandığımızın ispatı oldu yine.

Bugün izlediğim 2 maç ile futbola doydum.10 gün maç izlemesem yeter mi ? Tabi ki yetmez :) Böyle maçlar gördükçe futbola doymak imkansız.

One Response so far.

  1. Alfredo says:

    Bizim Türkler futbol oynamıyor ki...Galatasaraymış...fenerbahçeymiş...Neyse bu güzel postu daha fazla kirletmeyeyim :) Barcelona Chelsea'yi de yensin bi uzun uzun konuşuruz bunları :D

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -