Yazan : steven_stiffler 28 Mayıs 2009 Perşembe


Şampiyonluğu Denizli'de kaybettiğimiz o malum sezonda,33.Hafta sonrası Ali İpek beyimiz basında çıkıp belgelerden,çantalardan sözetmişti.Maçtan sonra çantaları göstereceğim demişti.Denizli ligde kalınca,üstüne bir de Fenerbahçe şampiyonluktan,belki de gelecek 3-5 sene içerisinde kuracağı hegomonyadan olunca ortada ne çanta gördük,ne belge.

İşlerimin yoğunluğu dolayısıyla basını çok fazla takip edemiyorum.Fakat ne zaman bakacak olsam,Beşiktaş'ın şampiyonluğundan bahsedildiğini görüyorum.Lig bitti,son maçlar oynandı da benim mi haberim yok ? Tamam,Beşiktaş şu durumda kaybetmez şampiyonluğu.Fakat futbolun içinde her zaman mağlubiyetin yeri vardır .Bir sürü matematik hesabı olasılığı varken,Beşiktaş şampiyonmuş gibi lanse ediliyor.Bundan rahatsız olmamın tek yanı da,taraflı yayın yapıldığına inanıyor olmam.Ali İpek'in çantalarını arıyor gözlerim,gazetedeki bu haberlerden sonra.Bir Gsm firmasının dağıtım merkezinde çalışırdım.Çantacılar diye bir terim vardır.Kontörleri bizde alır,veresiye satarlardı bayilere.Dağıtım merkezlerinde veresiye yasaktır.Çantacılar da bu yüzden bayiler için iyi bir seçenektir.Kontörle bu kadar iç içeyken ve kontörden bunalmışken,Ali İpek'in çantasından da kontör çıkmasını bekliyorum.Çünkü Ali İpek de en az kontörler kadar sıkıcı bir varlık.

Neredesin Ali İpek ? Denizlispor şu an 16.sırada olsaydı,yine böyle sessiz sakin oturacak mıydın ?

One Response so far.

  1. serkan sürekli takık olduğum bir noktaydı o günleri dün gibi hatırlıyoruım çanta bavul diyerek ortalığı ne hale getirdi "şerefli haysiyetli" başkan...

    gs gibi bunlarda ..malacak bjk ye olacak bitecek alan razı veren razı

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -