Yazan : steven_stiffler 13 Mayıs 2009 Çarşamba

Maça dair en ufak bir his yoktu içimde.İyi yada kötü...Geçen maç yine aynı şekildeydi.Son iki Beşiktaş maçında nedense hava giremedim.Takımın sezon boyunca sergilediği performans ve isteksiz oyun ana sebebi olabilir tabi.

Koşuşturmacadan ötürü maça 5 dakika kala açtım televizyonu.İki takımın kadrosunu görünce şaşırdım.Bana kalırsa Beşiktaş doğru kadroyla çıkmadı.Fenerbahçe'de küçük görünen,fakat taşları yerinden oynatacak hatalar vardı.Gökhan Gönül'le başlayalım.Formda bir Yasin'i kafileye almayan bir hocamız var.Ee elindeki diğer stopler kim ? Lugano ve bana göre Türkiye'nin en iyi stoperlerinden birisi olan Önder.Sahaya bakıyorsun,Gökhan Gönül stoper.Son Beşiktaş maçında iyi oynadı.Hatta beklentilerin üstüne çıktı doğru.Fakat kupa finalinde stoper oynayıp,Gökhan'ı kısıtlamak akıl alacak iş değil.O ayarda başka bir kanat oyuncumuz olsa yine tamam.Ama yok.Gökhan'ı stoper yapıp yeteneklerini kısıtlıyor.Sağ bekte; ofansif orta saha diye getirdiğimiz ve son bir iki maç iyi oynayan Ali Bilgin var.Koskoca Çubuklu, Ali Bilgin'in sağdan bindirip,isabetli ortalar yapmasına kalmış.Üzüldüm.

İkinci bir hata ki,sonuca direkt etki etti bu akşam.Takım kupada finale gelirken Volkan Babacan'ın sarfettiği emek tartışılmaz.Ama diyerek devam edeceğim yine.Ama böylesi kritik bir maçta,26 senedir kazanılamayan kupanın stresini Volkan Babacan'a bindirmek doğru hareket değil.Yediği gollerde hatalı,yer tutma konusunda çok kötü özellikle.Direkt skora etki etti bu akşamki performansıyla.Suç tabi ki Volkan'da değil.Bunca senelik tecrübe sahibi,70 yaşındaki kurt hocamızda.Özellikle Yusuf'un golünden sonra,kaleyi gören her Beşiktaş futbolcusunun şut atması çok mantıklı hareketti.Bobo'nun golü,Tello'nun direkten dönen topu dışında daha bir çok pozisyon sayabilirdik.2-1'den sonra Beşiktaş biraz daha rahatladı ve oyundan düşen Fenerbahçe karşısında skoru değiştirme konusunda zorlanmadı.

Oyuncu değişikliklerimiz saç baş yolduracak cinsten.Deivid sözleşme sonrası kötü formunu sürdürüyor.Bu akşam zaman zaman iyi gözükse de maçın genelinde kötüydü.Carlos'un istekli olması yetmiyor.Güiza,Türkiye'ye gelirken Beşiktaş'a gol atmaya programlanmış.Uğur Boral savruk.Alex hazır değil.Selçuk'un varlığı yokluğu belli değil.Emre en iyi çaba gösteren oyuncu,o da alınıyor oyundan.Bu kadar olumsuz unsurdan sonra maçı kaybetmemiz tabi ki anormal sonuç değil.Ama yine de kalede Volkan Demirel olsaydı,bu maçın skoru daha farklı olurdu diye düşünüyorum.Kazanabilirdik de...Maalesef doğru hamleleri rakibimiz yaparken,biz hep yanlışları tekrarladık.Yazık oldu.

Güiza'nın penaltısı ise saçma bir karardı.Yine de maç berabere olsaydı,hakem o düdüğü çalacak kadar cesaretli olamazdı.Artık hocayla ve bir çok futbolcuyla yolları ayırmamak için bir bahanemiz kalmadı.Haziran'da icraatları bekliyoruz başkan.

26-27 sene hiç önemli değil...Kalplerimiz her daim Fenerbahçe'mizle.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -