Yazan : steven_stiffler 16 Mayıs 2009 Cumartesi

Keano'yu koydum ki uğur getirsin.

Cumartesi için 4 maç seçtim. 8,48lik oranıyla aza kanaat kuponu oldu.Tabi misli basmayı düşünüyorum,gözümü para hırsı bürüdü :/

197 kodlu Roma-Catania maçını 1,50lik oranıyla üst oynadım.
213 kodlu St.Ettienne-Toulouse maçı için futbolla alakası olmayan bir bayan arkadaştan tüyoyu aldım.Kızların iddaa konusundaki balına güvenin,gözü kapalı oynayın.Üst!
224 kodlu Zulte-Mons maçında da en az 3 gol olacaktır.
Cumartesi için son seçimim 226 kodlu Deportivo-Getafe maçı...İlk yarıda beraberlik bozulmaz diye düşünüyorum.İlk yarı sonucu : 0

Pazar günü için seçtiğim 5 maçı da yazıp,küfürleri yiyeyim.

303 Kodlu Aalborg-Horsens,328 kodlu Palermo-Lazio ve 369 kodlu Heerenveen-Twente maçları için üst seçenekleri cazip geldi.
352 kodlu Betis-Almeria maçında az gol olur diyorum.2,5 altı iyidir.
391 kodlu Marseille-Lyon maçında ise 2/3 gol seçeneğini gözüme kestirdim.Haftanın en kritik maçı,her sonuca açık,herşey oynanabilir.

Toplam Oran : 13,33

Şeytanımız bol olsun dostlar...

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -