Yazan : steven_stiffler 26 Mart 2009 Perşembe

Başlıktaki sözü ilk söylendiği zamanlarda değil de yıllar sonra duymuş biri olarak kendimi şanssız hissederim.Büyük efsane Lefter'i canlı canlı izleyememiş olmanın verdiği burukluk muhakkak vardır ben ve benim gibi hisseden,yaşı gereği o yılları ıskalayan Fenerbahçe'lilerde.Sadece o sözün bile bugünlere gelmesi Lefter'in ne kadar büyük bir efsane olduğunu anlatmaya yeter de artar bile.Kısa bir süre birlikte olduğum Grup CK, Ordinaryüsün heykeli projesini hayata geçirmek için gerekli izinleri almış.Böylesi bir projeyi CK'dan beklerdim zaten.Özellikle takımın ruhsuz futbol oynadığı,futbolcularının bir gününün diğerine tutmadığı bu dönemde bu projenin hayata geçmesinin anlamı da çok büyük.Bu projede emeği geçen,düşünen,yapan başta CK'daki arkadaşlarıma ve destekleyen diğer herkese teşekkürler.Emeğinize sağlık.


Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -