Yazan : steven_stiffler 27 Mart 2009 Cuma

Milli maç arasında oldum olası şansım yaver gitmemiştir.Yenilen pehlivan misali bir kupon yapayım dedim.Bir süre ara vermiştim İddaa oynamaya...

Bugüne kadar beni hiç yatırmayan Carlisle takımını görmüşken yazmamak olmaz bu kıt programda.Ne olur olmaz diye garantiye alayım dedim,10 Çifte oynadım.

Altay da iç sahada Diyarbakır'a kaybetmez diye düşünüyorum.Böyle dar programlarda çifte oynamak en mantıklısı geliyor bana.

İsrail ile Yunanistan arasında çok fazla güç farkı yok.Maç Yunanistan'da olsa Yunanları daha şanslı görürdüm.Fakat İsrail içerde favorim.Yenilmez.

Hollanda-İskoçya maçında Hollanda'nın gol ayaklarına güvenerek üst oynadım.

İtalya,Karadağ deplasmanında ite kaka da olsa 3 puanı kazanır diye düşünüyorum.

Slovenya-Çek Cumhuriyeti maçında 2-3 gol oynamak mantıklı geldi.

Tutsun gâri...

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -