Yazan : steven_stiffler 4 Mart 2009 Çarşamba

Hislerim bu sene kupayı alacağımızı söylüyor bana...Bu maçta da bu yüzden bir umut vardı içimde.Takım son maçta iyi performans ortaya koymuştu.Ama Bülent Uygun'un bu sefer o kadar açık oynatmayacağını ve muhtemelen az gollü bir maç olabileceğini düşünüyordum.1-0'a razıydım.Nitekim ilk yarıda görüntü bu şekildeydi.İki takımda kötüydü ama Sivas daha akıllı oynuyordu.Buna rağmen Deniz ve Deivid'le oldukça net iki pozisyon bulduk.Sivasspor'da da Murat Erdoğan'ın ve Mehmet Yıldız'ın etkili pozisyonları vardı.

İkinci yarıda daha olgun ataklar geliştirdik.Aragones kötü oynayan Uğur Boral'ı çıkarıp forveti ikiledi.Güiza'yı daha verimli gördüm açıkçası ikili forvet hattında...Alex oldukça iyiydi bu akşam.Deivid de vasat futbolunu attığı golle kurtardı.Takımdaki isteği gördüm Sivas maçlarında...Bu takım böyle oynasın,böyle istesin yeter.Taraftarın sene başından beri istediği buydu.Aragones'in doğru müdahaleleriyle ikinci yarı göze hoş gelen futbol oynayarak galibiyeti hakettik.Edu'nun sakatlıktan sonra golle dönüş yapmasına sevindim.Güiza'nın istekli oyunu ve attığı gol paslarına da öyle...Bilica'nın golü ise gerçekten mükemmeldi.Volkan Babacan biraz acemi ve heyecanlıydı.Ama o kadar kredisi olacak tabi ki gözümüzde.Deniz de boş kaleye gol atamayıp,kendisinden beklenmeyecek şekilde bir gol atarak bir çoğumuzu şaşırttı herhalde...

Ben taraftarlığı bir tarafa bırakıp bir futbol sever olarak 2 maçlık Fenerbahçe-Sivas serisinden oldukça zevk aldım.Şimdi 40 gün bekle ki rövanş oynayalım...

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -