Yazan : steven_stiffler 13 Mart 2009 Cuma

Dün internet bağlantımda sorun olduğu için Şampiyonlar Ligi Çarşamba maçlarıyla ilgili birşey yazamadım.Okumakla yetindim bugün...İnternet olmayınca dışarıya çıktım,havalandım,yüzüme nur indi.Yusuf bir yüze büründüm.Bu yusuf yüzlülükle Süper Loto'yu da vururum diye bekledim,olmadı.

Sağolsun Digitürk bir güzellik yapmış,10.yıl dolayısıyla tüm kanallar açık.Dolayısıyla Lig Tv'den Uefa özetlerine baktım akşam.Bir Galatasaray özetini yakalayamadım,onunla ilgili de okuduklarımla yetindim tabi.Okumak iyidir.

Marsilya attığının 3 mislini kaçırdığı maçta Ajax2-1 ile geçti.Cheyrou,Niang ve Suarez'in golleri var.Kaçanlar ise müthiş.Özellikle ikinci yarıda sertlik had safhada.Van der Wiel'in gördüğü kırmızı kart var.M'Bami ise çok sert bir müdahele yapıp sarı kartla ucuz kurtardı kendini.2-1 tehlikeli skor Marsilya gibi bir günü diğerini tutmayan bir takım için.
Galatasaray için berberde olumlu yorumlar duydum bugün.Orada Galatasaray'la ilgili hep olumlu yorumlar duyduğum için tabi ki ciddiye almadım.Kewell stoper falan oynamış mecburiyetten.Rövanşta kim oynayacak orada merak ediyorum.Meira'yı zamansız gönderdiğini düşünüyorum Galatasaray'ın ki bu benim için bir sorun değil tabi ki.Adamım Trochowski atsaydı Hamburg'un golünü sevinirdim bari...1-1 Galatasaray'ın istediği sonuçlardan birisi şüphesiz.Ama Galatasaray İstanbul'da gol yer diye düşünüyorum.Yediğinden fazlasını atmak kalıyor,o da zor.

Gönüllerimizde taht kuran Metalist Kharkiv yenildi dün kendi ligindeki rakibine...1-0 tabi ki Dinamo Kyiv için turu garanti eden bir skor değil.Fakat alabileceği en iyi skordu bence 1-0..Metalist alsın rövanşı da Kadıköy'e uzansın istiyorum.

Zico'nun CSKA Moskova'sı,Lucescu'nun Shakthar'ını 1-0 ile geçti.Vagner Love'un penaltı golü var 50.dakikada...Rövanşın gollü geçebiliritesi yüksek.Kadıköy'e de bekleriz büyük insan Zico.

Batman'in 68'de oyuna dahil olduğu maçta PSG, Braga'ya gol atmayı beceremedi.Gol yememiş olması tabi küçük bir avantaj yaratıyor ama PSG de Marsilya gibi dengesiz bir takım.Braga sürpriz yapabilir.

Werder Bremen,St.Ettienne'i 1-0 ile geçerek tur için avantajlı bir skor aldı.Olympiakos karşısındaki St.Ettienne'den eser yoktu.Haftasonu Nantes karşısında oynadığı futbol iyiydi,sahasında daha ofansif oynuyor.Werder Bremen'i sahasında yenmek isteyecektir.Bu da gollü maç izletebilir.

Kupada yola devam eden tek İngiliz olan Man.City sahasında Aalborg'u Caicedo ve Wright-Phillips'in golleriyle 2-0 yendi.Yola devam eder City...

85'e kadar 0-0 devam eden maçta Udinese 5 dakikada attığı gollerle son şampiyon Zenit'i 2-0 yendi.Quagliarella'nın golünde 3 Zenit'li futbolcu pozisyona yakın olmasına rağmen kimse tutmadı Fabio'yu.Erman Toroğlu yorumlasa kesin dikkatini çeker,50 tane laf sayardı Zenit defansına.Tartışmalı bir de penaltı ve ardından gelen kırmızı kart var.Sonuç 2-0..Tam Erman hocalık maçtı vallahi.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -