Yazan : steven_stiffler 11 Mart 2009 Çarşamba

Sayfamı ziyaret eden bazı yakın arkadaşlarımdan şablonumla ilgili olumsuz tepkiler aldım.Gözlüklü bir arkadaşım,gözünü yorduğunu söyledi.Gözlüksüz bir arkadaşım ise (ki onun da dişinde tel var gerçi) yazı renginin mavinin içinde kaybolduğunu söyledi.Blogumu az çok takip eden,okuyan arkadaşlarım var.Bende sizlere danışmak istedim bu konuda...Açıkçası bu rengi şablon halinde çok aradım.Lazio renkleri önemlidir benim için.Yan taraftaki anketten veya bu başlık altındaki yorum yap sekmesinden bana yardımcı olursanız sevinirim bu konuda...

Teşekkürler,futbolla kalın.

3 Responses so far.

  1. Alfredo says:

    Kardeşim mail'ini aldım :)

    Ankette; "Böyle iyi,değiştirmene gerek yok" şıkkını işaretlediğimi de belirteyim.Şahsen ben blogun şablonunu çok beğeniyorum.Ayrıca renklerinde belli bir anlamı var dediğin gibi.

    Ama sonuçta kararı vericek olan sensin kafana göre takıl derim ben :D

  2. Çok açık renkler gerçekten göz alıyor aynı tonların biraz kapalı olanını kullanırsan bence daha hoş olur

  3. B. says:

    Lazio renkleri Yunan devletine minnet nişanesi tarzında bir şeymiş.
    bir ASRomalı Türk konuşması olarak kabul edin bunu :)
    şaka bir yana biz ne desek boştur kendi tercihiniz ve bizim önereceğimiz renkler v.s size hoş gelmeyebilir ama ne yalan söyleyeyim göz yoruyor.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -