Yazan : steven_stiffler 24 Mart 2009 Salı

Yaklaşık 10 gün önce Duman 2 albüm birden çıkararak piyasaya dönüş yapmıştı.Kaan Tangöze askerde albümsüz geçirdiği zamanların telafisini yapmak istemiş olacak ki 2 albüm birden çıkardılar.

Kayıtlar İrlanda'da gerçekleşmiş,ayrıca bütün söz ve müzikler grup üyelerine ait.Prodüksiyonu da kendileri üstlenmişler.Emek çok,karşılığı olmalı...

Albümleri dinledim,müthiş.Önceden FM oynarken kendimden geçiyordum,şimdi bu albümde kendimden geçiyorum.Albümde yer alan şarkılar şu şekilde :

Duman 1
Dibine Kadar
Sarhoş
Sor Bana Pişman Mıyım?
Hayvan
Yalan
Sevdim Desem
Yağmurun Sabahında
Helal Olsun
Rezil
Bu Aşk Beni Yorar

Duman 2
Balık
Senin Marşın
Sendan Daha Güzel
İyi de Bana Ne?
Elleri Ellerime
Paranoya
Vals
Kümbela
Tövbe
Of

Duman1'de Bu Aşk Beni Yorar,Sor Bana Pişman Mıyım? güzel şarkılar...Lakin Dibine Kadar ve Helal Olsun enfes parçalar.Winamp'a at ikisini akşama kadar çalsın dursun.Tek kelimeyle mükemmel...

Duman2'de ise Balık ve Senden Daha Güzel şarkıları favorim şimdilik.

Albüm şiddetle tavsiyemdir.Alıp da rafa kaldıracağınız bir albüm değil...Her daim dinlenir.Ya da indirin,bulun abi ne diyeyim ? Yeter ki dinleyin :)

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -