Yazan : steven_stiffler 16 Mart 2009 Pazartesi

Takım tam toparlandı derken alınan saçma sapan bir mağlubiyet...İtalya'da son haftalara yaklaşıldıkça garip garip skorlar kendini göstermeye başladı yine.

Stat : Stadio Olimpico

Hakem : Oscar Girardi

Lazio : Muslera - Liechsteiner,Siviglia,Cribari(82'Rozehnal),Kolarov - Brocchi(45'Mauri),Ledesma,Matuzalem,Foggia - Pandev(45'Rocchi),Zarate

Chievo : Sorrentino - Frey,Morero,Yepes,Mantovani - Rigoni,Luciano(73'Colucci),Marcolini,Pinzi - Makinwa(20'Bogdani),Pellissier(87'Sardo)

Sarı Kartlar : Siviglia,Zarate,Morero,Yepes,Luciano

Kırmızı Kart : Kolarov

Goller : 27'Bogdani , 24' ve 84'Pellissier

3 Responses so far.

  1. Unknown says:

    bizim kuponu da yaktı lazio

  2. Alfredo says:

    benim nazarım mı dokundu diye de düşünmeden edemiyorum :)

  3. Unknown says:

    İçerde Chievo'ya yenilen takımdan artık umudun kesilmesi lazım..
    Uefa için bastırmalı..

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -