Yazan : steven_stiffler 7 Mart 2009 Cumartesi


Yeni İddaa statüsündeki ilk kuponumu yapayım dedim.Biraz karışık olmuş kabul ama alışınca daha çok zevk alacağımız bir hale gelmiş oyun.7 Maçlık geniş sayılacak bir kupon yaptım bugün.

İlk maçımız E.Cottbus - Hertha Berlin.Hertha uzun zaman sonra zirve mücadelesi verirken bu tip deplasmanlarda yenilmemeli...02 Çifte şans oynayarak şansımı yükseltmek istedim.

Felix Magath ile başarılı bir sezon geçiren Wolfsburg sahasında Karlsruhe'yi yenecek güçte.Günün bankolarından...

Roma - Udinese maçının gollü geçmesini bekliyorum. 2-1 gibi bir skor idealdir bu maç için...Tamamen hissiyat üzerine oynanmış bir maç diyelim.

Beşiktaş'ın Hacettepe deplasmanında galip geleceğini düşünüyorum.Verilen oran da oynamaya değer böyle bir maç için...

Kuponun en sakat maçına geldik.Lorient-PSG Fransa Ligi olduğu için alt bitmesi muhtemel bir maç olarak görülebilir ilk etapta.Fakat bu sezon PSG'nin üst biten maçlara imza attığını görebiliyoruz.Deplasmanda da olsa PSG gol atacaktır.Lorient erken karşılık verirse bu maç üste gider.

Nice-Monaco maçı İddaa'ya yeni dahil olan İlk Yarı Sonucu oyununu ilk oynadığım maç oldu böylelikle..İlk yarıda beraberlik bozulmamalı.

Anderlecht ve Zulte gibi 2 golcü takımın maçı üste gider.

Hadi tut bu sefer be!

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -