Yazan : steven_stiffler 20 Mart 2009 Cuma


Her hafta aynı şeyleri yazıp çizmeye gerek yok.Takım tam düzeldi derken 2 haftada giden 5 puan ve tükenen ümitler...Bugüne kadar hiç umudumu yitirmedim,hep inançlıydım.Ama bu akşamdan sonra şampiyonluktan artık ümidi kestim.Yine herşeyden önemlisi Fenerbahçe aşkı tabi ki.

2 Responses so far.

  1. Unknown says:

    maç hakkında söyleyecek bi şey yok da yeni blog şablonu çok klas olmuş :) hayırlı olsun

  2. Sağolasın Bertan,yapım aşamasında sana da fikrini danışacaktım da online değilmişsin :)

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -