Yazan : steven_stiffler 20 Mart 2009 Cuma


Almanya'daki 1-1lik skorun avantajından dolayı bir çok Galatasaray'lı arkadaş umutluydu.Ya da bir çoğu rehavetteydi.Bu tip maçlarda hislerimi dinlerim her zaman.Maçtan önce Antu'da Galatasaray'ın 3-0 öne geçeceğini Hamburg'un çevireceğini yazmıştım.Hemen hemen hissettiğim gibi oldu.

Maç klasik tur maçı şeklinde başladı.İki takım da birbirini tartarak dengeli oynamaya çalıştı.Hamburg biraz daha baskılıydı,oyunu Galatasaray yarı alanında oynuyordu.Galatasaray 20-25. dakikadan sonra oyunun kontrolünü almaya başladı.Penaltı golüyle de ilk yarıyı avantajlı bir şekilde önde kapadı.

Hamburg gibi bir takımın stopersiz Galatasaray'a gol atmamasını garipserdim.Beklentilerim ikinci yarı gollerin geleceği ve daha zevkli bir maç izleyeceğimiz şeklindeydi.Galatasaray 2.golü bulduktan sonra Bülent Korkmaz'dan oyuna müdahele bekledim,yapmadı.Hamburg'un golünden 5-6 dakika önce Galatasaray'ın çok tehlikeli bir pozisyonu vardı.Kaçan o pozisyonu "Maçın Kırılma Ânı" olarak değerlendirdim.Hamburg da 5 dakika sonra ilk golünü buldu.2-2yi de bulduktan sonra Hamburg geriye yaslandı.Kontra ataklarla gol aradı.Zaten kontra atağa çok uygun oyuncuları var.Olic ve Pitroipa özellikle...İkisi de bu akşam müthiş oynadı.Bir de Alex Silva'yı çok beğendim.Benjamin ise sağ bek oyuncusu olmadığını gösterircesine kötü oynayan isimdi Hamburg'da.Galatasaray'da Arda,Kewell iyi oynayan isimlerdi.Sonuçta stopersiz takımın elenmesi normal olan sonuçtu.Bir de Adnan Polat'ın Meira'yı sattıktan sonra ki tavırları var ki,kâr etmiş olmanın verdiği mutluluk.Oysa tam bir yöneticilik fiyaskosu.En kritik maçından önce elindeki tek stoperi satmak büyük hata.

Maçta zevk aldığım dakikalar oldu.2-0'dan 2-3'e geldiğinde oluşan Adnan Polat yüz ifadesi favori mimiklerimdendir her zaman.Bir de açık konuşayım,Hamburg'un kazanmasını istiyordum.Çevremdeki bir takım Galatasaray'lı arkadaşların tavırları bunda en önemli etken tabi.Ben bu tip maçlarda duygularımı dışa yansıtırım.Hamburg'un gollerinde 30 kişinin arasında 2 kişi sevinmemiz bize sadece kötü bakışlar ve içten edilen küfürler getirir.İşte bunun zevki paha biçilemez!

One Response so far.

  1. Adsız says:

    gel yavrum gel
    belözoğluyla gel büyük golcü guiza ile gel

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -