Yazan : steven_stiffler 18 Mart 2009 Çarşamba


Fenerbahçemiz Nike ile anlaşsa,
Ya da Adidas böyle forma yapsa,
Avea göğsü kaplayan reklam yerine sol meme kısmını kaplayan reklam verse,
Türkiye Ligi'nde önde numaraların yazılmasına onay verilse,
Şu böyle olsa,
Bu şöyle olsa,
Halamın bıyığı olsa amcam olsa da şöyle birer formamız olsa.

*Antu'dan equilibrium kullanıcı adlı renktaşımızın tasarımı.Mükkemmel olmuş gerçekten,ellerine sağlık!

5 Responses so far.

  1. Güzel tasarımlar, zaten firmalardan çok taraftarlardan daha iyi örnekler çıkıyor.

    Yalnız, Galatasaray sarı-lacivert, Fenerbahçe sarı-kırmızı forma giyer de o avea reklamı oradan kalkmaz gibime geliyor :)

  2. Alfredo says:

    abi alttaki forma ne öyle! çok beğendim valla :)

  3. Unknown says:

    alttaki forma bu sezon inter in forması böyle olacak söylentisi çıktığında ki forma, sonra bi taraftarın yaptığı ortaya çıktı o ayrı :) ama gerçekten başarılı 100.yıl formasından beri almayan ben alttaki sarı-laci çubuklu olursa her türlü alırım

  4. HoAmca says:

    alttaki forma harika olmuş, bir örneğini klübe göndermeli hele bu yıl ki formalardan sonra

  5. Blogspor says:

    Alttaki forma Adana Demir vari :D Üstteki forma çok kıyak :)

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -