Yazan : steven_stiffler 11 Mart 2009 Çarşamba

Şampiyonlar Ligi'nde bir başka futbol oynayan,asla yalnız yürümeyen Liverpool evinde Real Madrid'i darmadağın etti.İlk maçtaki 1-0lık galibiyetten sonra turu kaybetmelerini beklemek olmazdı ama son haftalarda iyi oynayan Real Madrid'in de bu kadar fark yiyeceğini pek fazla insan tahmin edemezdi.Liverpool-Chelsea yarı finali güzel olur bu arada,tadından yenmez.Ama önce bir çeyrek final kuralarını görmek lazım...
2.Turun en insafsız takımı Bayern Münih çıktı.Sporting Lizbon da gerçekten bu tura layık olmayan bir takımmış.Bir maçta 5 yedi,hadi futbol kazasıdır diye düşündüm.Ama iki maçta 12 tane de yenmez ki arkadaş!Almanların acımasızlığı diyelim buna...Gerçi birkaç yıl önce Almanya San Marino'yu gole boğunca,penaltıyı kullanmaya Lehmann gelmişti.San Marino'lu futbolcular yalvarmışlardı kullanmasın diye...Sonucunda Lehmann bir acıma duygusuyla kullanmamıştı.Ama Bayern Lehmann kadar insaflı davranmadı,acımadı.
Turu geçmesini istediğim bir takımdı Chelsea...Juventus ile az gollü bir mücadele izleteceklerini düşünüyordum.Öyle olmamış,2-2 Chelsea'yi sevindirecek bir skordu ve nihayetinde Hiddink mutludur.Chelsea kupadaki favorim.
Villarreal'in Şampiyonlar Ligi'nde deplasmanlarda zorlandığını biliyorduk.Bugün bu yüzden favori olarak Pana'yı görüyordum.Yunanlılar geçen sene bizim çeyrek finalimizi çok kıskanmıştı.Ulaşmaları çok uzak değildi ama elenmeleri tabi ki iyi oldu.Villarreal çeyrek finaldeki diğer takımların yanında biraz pasif gözükebilir.Bunun için de Çeyrek Final'deki devlerin iştahını kabartabilir.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -