Yazan : steven_stiffler 8 Mart 2009 Pazar

5-0lık skorbord muhabbetinden sonra bu hafta Kayseri'yi stadının açılışında ezme hissi vardı içimde acımasızca...

İlk olarak stada baktım.PES6'ya ekstra paketlerle yüklenen statlar gibi geldi gözüme...Çim rengi olsun,tribünler olsun sanki PES6'daki stadlar gibiydi.Maçı izlerken bir de Almanya'daki Türkiye Süper Kupası final müsabakası izliyormuş hissine kapıldım.Gerçekten güzel bir stat olmuş,zemin tam hazır hale geldiğinde çok daha güzel olacak.Ülkemiz futboluna hayırlı olsun tabi...

Sahadaki futbola gelince ; takımı ilk dakikadan itibaren çok beğendim son Sivas maçlarındaki gibi...Semih'in golünde Carlos şutu vurur vurmaz Semih'in topa bakmaksızın koşması dikkatimi çekti.Takipçiliğin böylesinin dikkat çekmemesi imkansız!Top da tam önüne düştü,şans faktörü tabi o da...

İkinci gol zaten bir sanat eseri gibiydi.Ters ayakla topa yapılan kontrol,vurulan şut muazzam...Skor iyice dezavantaj haline gelince Kayserispor'da her zamanki "Fener Düşmanlığı" kendini gösterdi.Tolunay ve Mehmet Topuz kime saldıracağını şaşırdı.Zaten Kayserispor deyince aklıma bir takımdan ziyade,Fenerbahçe Düşmanı bir kesim geliyor ilk olarak.Neyse ki cevaplarını sahada verdik.Zemine rağmen olumlu pas trafiği kurarak Kayseri gibi zor bir deplasmandan maden değerindeki 3 puanı aldık.Volkan'ın pozisyona tepkisi ise alışılmış Volkansı bir hareketti.

Lig iyice kızıştı,zevkli hale geldi.Trabzon'la Sivas'ın düşüşünün başladığını düşünüyorum.Daha da düşeceklerini tahmin ediyorum.Kocaeli'yi de geçtiğimiz zaman iyice zirveye demir atmış olacağız.Bizler inandık,siz de inanın...

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -