Yazan : steven_stiffler 15 Ağustos 2013 Perşembe

Geçen sezondan beri gözdelerimden birisi Matej Vydra. Blogda zaman zaman bahsetmişimdir. Daha çok Twitter'da yazıyorum. Football Manager'de kendisini hiç transfer etmedim. Geçen sezon Watford'a transferiyle dikkatimi çekmiş, ilk haftalarda attığı gollerden sonra da ilgi alanımı meşgul etmişti. Bütün bir sezonunu takip ettim. Watford'u destekledim. Ancak şans Watford'a gülmedi ve Premier Lig'e çıkamadılar. Vydra ise kendisine hatrı sayılabilecek bir piyasa yaptı. Udinese artık ya oynatır ya da makul bir bonservisle satar diye düşünüyordum. Kadroda kalacak gibiydi, hakkında pek fazla transfer dedikodusu yoktu. Üstelik Vydra, UEFA Avrupa Ligi'nde Udinese formasını giymiş ve golünü de atmıştı. 2 gün önce West Bromwich Albion sezonunun 3.transferi olarak Matej Vydra'yı açıkladı. West Brom için yakın zaman önce ligden düşme adayı yazmıştım, tek transferi de Anelka'ydı. Daha sonra Lugano'yu, şimdi de Matej Vydra'yı aldılar. Vydra, kiralık olarak 1 sezon West Brom forması giyecek. Championship'teki performansını Premier Lig'de göstermesi çok zor ama en azından forma şansı bulup takımın önemli oyuncularından olacağını düşünüyorum. Gerektiğinde forvet, gerektiğinde kanat forvet oynayacaktır. Bence Premier Lig'in en sümsük takımı olan West Bromwich Albion, 3 sevdiğim oyuncuyu transfer ederek bu sezon ilgi alanıma girdi. Askere gitmeden önce Vydra, Anelka ve Lugano'yu aynı takımda izlemek benim için keyifli olacaktır. Matej Vydra'nın 2012-2013 sezonunda toplam 36 resmi maçta oynayıp 24 gol, 7 asistlik performansını hatırlatalım. 36 maçın 3'ü milli takımda, 24 golün 2'si de öyle... Championship'te de Yılın Futbolcusu ödülünü hatırlatalım.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -