Yazan : steven_stiffler 2 Ağustos 2013 Cuma

Tottenham nihayet 2 yıldır beklediğim forvet transferini yaptı. Geçen sezon Adebayor yerine başka bir golcü olsaydı, Şampiyonlar Ligi vizesi cepteydi. Bu sezon Bale'in gidip gitmeyeceği tartışılıyor; ki gittiği gün Tottenham'ın Şampiyonlar Ligi hedefi uzaklaşır bence. Bale gerçek bir 9 numara ile, Soldado ile oynamayı hakediyor.

Çok La Liga izleyen birisi değilim ama Soldado'yu Osasuna'da oynadığı dönemden beri beğenirim. Tabi Soldado'yu bilmek için de çok La Liga izlemeye gerek yok. Tottenham'ın ihtiyacı olan oyuncuydu, transfer edildi. Soldado için ödenen bonservis bedeli 24,5 Milyon Pound. Ayrıca Tottenham'ın bu sezon ödediği en yüksek bonservis bedeli oldu. Bu arada Soldado'nun tipini Semih Şentürk'e benzeten bir tek ben değilimdir değil mi ?

Dün Tottenham'dan gelen transfer haberi ise savunmadandı. Geçen sezon eksikliklerin olduğu dönemde formayı kapan ve iyi performans göstererek milli takıma yükselen Steven Caulker, ligin yeni takımı Cardiff City'ye satıldı. 21 yaşındaki stoper için Cardiff'in ödediği bonservis 7 Milyon Pound. İyi para, eyvallah. Ama Andre Villas-Boas'ın bu transferde hata yaptığını düşünüyorum. 21 yaşında, gelecek vaadeden, kaliteli bir stoperin satılmasını doğru bulmuyorum. Her ne kadar İngiltere'de yabancı kontenjanı gibi bir olay olmasa da; takımda belli sayıda İngiltere'de yetişmiş futbolcu bulundurma zorunluluğu var. Tottenham'da bu kontenjanı maalesef Jake Livermore gibi yeteneksizler dolduruyor. Caulker'ın ayrılmasına üzüldüm. Bu ayrılık aynı zamanda Tottenham için stoper rotasyonuna bir takviye gerektiriyor.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -