Yazan : steven_stiffler 23 Ağustos 2013 Cuma

Tottenham elbette ki kazanacaktı. Geçen sene bu tip kolay rakipleri çok ezmediler. Bu sefer ise sahada kendini göstermek için can atan oyuncular vardı. Yeni transferlerin yanı sıra, genç Andros Townsend'in müthiş futbolunu izledik.

Aradaki güç farkından ziyade Dinamo Tiflisli oyuncular pek futbolcu gibi değillerdi. Hani 2 gün önce Shakthar Karagandy'nin Celtic'i yenmesi sürprizdi ama en azından Karagandyli futbolcular sanki yıllardır böyle maçlar yapıyormuş gibiydiler ve galibiyeti hak ettiler. Tiflis'in kalecileri topları kurtarmaya acizdi. Gol perdesini açan Andros Townsend, 2. ve 3. gollerin de asistlerini yaparak maçın yıldızı oldu. Ben Townsend'in bu kadar kaliteli ve potansiyelli olduğunu bilmiyordum. Aaron Lennon gibiydi. Rakibin güçsüzlüğünün de etkisi mutlaka vardır ama Premier Lig için kadroda iyi bir alternatif olacağı da aşikâr.

Tottenham'da goller; 12'de Townsend, 44'te Paulinho, 58 ve 68'de Soldado, 65'te Rose'dan geldi. Danny Rose'un gol vuruşu ve golü oldukça şıktı.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -