Yazan : steven_stiffler 21 Ağustos 2013 Çarşamba

Haftasonu izlediğim en keyifli maçtı. Taa ki 3-0 olana kadar... 3-0 olunca üzüldüm, maçın hakkı 3-0 değildi o vakit. Yine tipik "Serie A çok sıkıcı yeaaa" cılara cevap maçı oldu. Juventus Carlos Tevez'iyle, Lazio ise muazzam deplasman formasıyla sahadaydı.

Çok tempolu ve iki takımın hücum düşünerek başladığı bir maç oldu. Lazio hücuma çok iyi çıkıyor. Özellikle kanatlardan Lulic ve Candreva çok iyi top taşıyor. Ama özellikle Candreva... Alamadık şu adamı. Hernanes de kanatlara çok iyi top dağıtıyor. Ama ileride Klose'nin saltanatı artık son bulmalı. Büyük golcü, tartışmam bile ama maç boyunca çok acayip çalım sevdalarına girdi. Miroslav Klose kariyerinde birden fazla adam çalımlayarak kaç gol atmış ki? Klose Lazio'nun ataklarını baltalarken, sakatlanan Marchisio'nun yerine oyuna giren Paul Pogba maçın kaderini değiştirdi. Hastasıyım, mükemmel orta saha. Appiah'ı hatırlatıyor bana ama haliyle Appi'nin daha iyisi. İzledikçe, çok özlem duyduğum Appiah'ı izlemiş gibi oluyorum. Pogba'nın golüyle değişen skor oyunun gidişatını çok etkilemese de; Radu'nun muazzam şutunu kurtaran Buffon'un kurtarışı ikinci yarı öncesi oyunun gidişatını etkiledi. İkinci yarı sahada silik bir Lazio, baskın bir Juve vardı. 3 stoperden biri olan Chiellini'nin de katılımıyla gelen ilginç kontraatak, Chiellini'nin golüyle son buldu. Sonra Lichsteiner çok güzel bir gol attı. Tevez'in golü ise tam komediydi. Juventus farklı galibiyetle Süper Kupa'yı 6.kez müzesine götürdü. Farklı galibiyetle de lig için rakiplerine gözdağı verdi.

Maçı anlatan Emre Tilev yine müthişti, hahahah acayip bir adam. IL PROFOSORE, EL APAÇİ.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -