Yazan : steven_stiffler 27 Kasım 2011 Pazar

Cumhurbaşkanlığı Kupası'nı kötü bir oyunla kaybetmiştik. Yine kötü oynadığımız maçlar oldu. Birsel'in oynatılmaması, sürekli Babkina'nın tercih edilmesi ve beklenileni verememesi, takım içinden de gelen birkaç can sıkıcı duyum olması gibi sorunlara rağmen Euroleague'de namağlup tek takım olmayı da sürdürdük.

Bugünkü Galatasaray maçına oyuncularımız her ne kadar Cumhurbaşkanlığı Kupası rövanşı olarak baksalar da; taraftarın bakış açısı çok farklıydı. Galatasaray'ı mağlup etmek Fenerbahçe için yeni birşey değil... Bugünkü maçın önemi Taurasi'den sorulacak hesaptı. Yer yer küfürlü tezahüratlar duyuldu, çok abartı olmadığını düşünüyorum. Taurasi'ye tepkiyi ıslıkla ve tezahüratlarla veren bir Fenerbahçe taraftar profili vardı Caferağa'da. Taurasi çok daha fazlasını haketti, o ayrı. Ama böyle bir durumda biz Galatasaray'a konuk olsaydık; oyuncumuza verilen tepki çok daha farklı olurdu. Bu yüzdendir Galatasaraylıların hala Emre Belözoğlu'ndan intikam almayı beklemeleri... Taurasi'nin bugün kudurmuşçasına sağa sola saldırışı, eski takım arkadaşlarına yapmış olduğu kasti fauller ne karakterde bir insan olduğunu gözler önüne serdi. Oyuncu demiyorum, oyunculuğu da geçtim; ben insanlıktan bahsediyorum. Olayda haklılık, haksızlık vardır. Camiaya kin duyarsın, saygı duymazsın anlarım. Ancak eski takım arkadaşlarına yapılan kasti faullere anlam veremiyorum. Bugün bu çirkeflikteki Taurasi'nin oynadığı adil olmazdı.

İlk yarıdaki dengeli oyun, iki takımın da basit hataları skorda fark getirmedi. Hakemlerin maç boyu sergilediği rezalet performans pek çok pozisyonda barizdi. İkinci yarıda bambaşka bir Fenerbahçe vardı ve üçüncü çeyrekte çok rahat bir şekilde farkı açtık. Son çeyrekte 20 sayıya kadar çıkardık. Sonuçta 96-82'lik skor çıktı. Gönül isterdi, 100 olsun.

Galatasaray Kadın Basketbol Takımı'nın yabancıların sürüklediği bir takım olduğu, yerli kalitesinin yerlerde süründüğü ortada. İstatistiklere de bu şekilde yansıyor zaten... Fenerbahçe'de ise yine Birsel ve Nevriye'nin skora katkısı vardı. Angel ise 24 sayı,5 ribaund, 2 asist ile maçın kazanılmasında başroldeydi. Matovic ve Penny de 15'er sayı kaydetti.

Maçı kazanan Fenerbahçeli oyuncular, ezeli rakiplerini tek tek tebrik ederek uğurladı.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -