Yazan : steven_stiffler 26 Kasım 2011 Cumartesi

En son ne zaman Fenerbahçe'nin maçını izleyemedim hatırlamıyorum. Ancak dün akşam önemli bir şirket yemeği dolayısıyla maçı kaçırmak zorunda kaldım. Daha doğrusu mekanda Lig Tv olduğunu biliyordum. Fakat maç yayını alt katta, biz ise üst kattaydık. Dolayısıyla sık sık aşağı inip, kaçamak seyretmeye çalıştım. Alex'in fotoğraftaki çalımlarını, Stoch'un kaçırdığı net pozisyonu falan yakaladım. Başka ne var bilmiyorum. Direkten dönen topları görmedim, özet dahi izlemedim. Sık sık söylediğim gibi artık benim için önemli olan futbol değil zaten... Sadece Fenerbahçe. Amaç futbol izlemek değil. Sadece Fenerbahçe'ye destek olmak, sadece Fenerbahçe'yi seyretmek...

Öğrendiğim kadarıyla yine pozisyon sıkıntısı yaşadığımız bir maç olmuş. Bienvenu yine beğenilmemiş. Stoch'un kaçırdığı o gol zaten çok büyük bir fiyasko. Stoch ki toplara iyi vuran bir futbolcu. Ayrıca Alex'in canım asisti de hiç oldu. 2 puana engel olan önemli bir pozisyondu. Gol sıkıntısı çektiğimiz malum... Ancak son haftalarda pozisyon sıkıntısı da çekiyoruz. Her ne kadar kullanan Alex olsa da; Lugano'nun gidişinden sonra duran toplar anlamını yitirdi. Bienvenu faydalı ama skor olarak verimli değil. Geçen sezon Niang'ın yerine forvet düşünen taraftarlar vardı yahu! Niang Fenerbahçe'de izlediğim en iyi forvetlerdendi şüphesiz. Yokluğunun farkedilmemesi mümkün değil. Olumlu baktığım detay ise; geçen sezonlarda da böyle kötü dönemlerimiz oluyordu ve puan kayıplarımız daha fazla oluyordu. Bu sezon en azından kaybetmiyoruz, beraberlikle yetinmek zorunda kalıyoruz. Haa Play-Off'lu sistemde 1 puanın çok önemli olduğunu düşünmüyorum, o başka. Önemli olan; Fenerbahçe yenilmesin. Geçen sezon Ankara'daki Gençlerbirliği maçı aklıma geldi de; kar yağışının altında müthiş bir futbolla kazanmıştık.

En azından takıma devre arasına golcü takviyesi geleceğini biliyoruz. Bu süreçte Bienvenu'nun da alışma sürecini aşacağını düşünüyorum.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -