Yazan : steven_stiffler 5 Kasım 2011 Cumartesi

18 Aralık 2010 tarihinde, kötü oynadığımız bir maçta; Alex'in doktorluğunda Sivasspor'u 1-0 mağlup ederek yepyeni bir sayfa açmıştık. O günden sonra hep kazandık. Araya hakem hatalarıyla berabere kaldığımız bir kaç önemsiz maç sığdırdık. O 18 Aralık 2010'da başlayan seri, yaklaşık 11 ay sonra yine bir Sivasspor mücadelesiyle sona erdi. Dile kolay; onca olumsuz dış etkene rağmen 27 maç...

Eleştirmemi bekleyenler olabilir. Eleştirmeyeceğim. Hep söyledim. Fenerbahçe'nin mevcut futbol takımının gözümde çok büyük kredisi var. Hiç kimseyi eleştirmem. Sadece ufak bir detaya takıldım. Berbat bir zemin vardı, Sivassporlu futbolcular ayakta durabilirken; bizim futbolcularımız duramadı. Yorgunluk olduğunu kabul ediyorum. Fakat bunu yorgunluğa değil de; krampon tercihlerine bağlıyorum. Hiç bir futbolcumuzun ayakta duramamasının tek açıklaması bu olabilir. Belli ki; zemine uygun kramponlar da getirilmediğinden oyuncularımız krampon değiştirmeden oynamaya çalıştılar. Bu yüzden pek çok pozisyonda da çekimser kaldılar. Bir de Ziegler'in sakatlanması oyuncuları iyice çekimser oynattı. Yine de Bienvenu, Bekir ve Yobo'nun diğer oyunculara göre daha fazla mücadele ettiğini ve haklarını vermek gerektiğini söyleyebilirim.

Eneramo'nun attığı gol net ofsayt. Hatta şaşırtıcı bir şekilde Lig Tv spikerleri de bunu dile getirdi. Bahattin hoca yapar böyle şeyler. Oyuncu attırır, ofsaytı görmez, nizami gole ofsayt verir. Alıştım ben Bahattin hocaya. Hani Fenerbahçe iyi oynasaydı, pozisyona girebilseydi, umut verseydi; bilirdim ki bu maçı kaybetmeyeceğiz. Mesela Beşiktaş maçında 3-0 geriye düşsek bile 3-3'e getirebileceğimize inanırdım. Ama Sivasspor karşısında o ışığı veremedik. Duraklama dakikalarındaki baskıyı daha erken kurmalıydık, yapamadık. Yediğimiz ofsayt golün de faturasını kesemedik. Olsun. Onca dış etkene rağmen çubuklunun hakkını veren, onur mücadelesi içerisindeki neferlerimizin emekleri yeter.

Bir de kafamda kötü bir senaryo var aslında. Bu futbolcularla ya da teknik-taktik bir detayla alakalı değil. Bu malum davalardan kaynaklı birşey... Bunu burada yazıp olumsuz bir havadaymışım hissi vermek istemiyorum. Sadece bir düşünce, içime bir kurt düşmesi...

Seriler biter, sevgimiz bâki kalır.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -