Yazan : steven_stiffler 21 Kasım 2011 Pazartesi

Lazio 10 maçlık periyotta beklentilerin üzerinde bir performans sergilemişti. Ligde ilk haftanın ertelendiğini ve hâla oynamadığını da hatırlatalım. 12.Hafta maçları oynandı bu haftasonu. Benim en zor gördüğüm deplasmanlardan biriydi Napoli deplasmanı. Geçen sezon mükemmel bir maç oynanmıştı bu statta. Brocchi'nin nizami golünün verilmediği maçı Napoli 4-3 kazanmıştı. O verilmeyen gol Lazio'nun Şampiyonlar Ligi vizesine mani olmuştu.

Dünkü maçta Napoli favoriydi. Ancak Lazio'nun yakaladığı performansa bağlı kalarak en azından beraberlik çıkaracağını düşünüyordum. Twitter'da bahis oynayacaklara maç sonucunu beraberlik olarak söylemiştim. Napoli gol atmak için çok çaba sarfetse de kaleci Marchetti'yi geçememiş. Özellikle bir pozisyon var ki; tamamen Lavezzi'nin laubaliliğinden kaçmış. Beyefendi bir de çimleri dövüyor.

Marchetti maçın adamı. Çıkardığı net pozisyonlar var. Lazio için 1 puan büyük kazanç. Hâla zirve yarışı içerisindeler. Maç eksiği bulunan lider Juventus ile aynı puandalar. Zaten haftaya da Juventus'u ağırlayacaklar. Biri yara alacak. Bakalım hangisi?

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -