Yazan : steven_stiffler 27 Kasım 2011 Pazar

Manchester United'ın sahasında Newcastle ile berabere kaldığı haftada Tottenham tam istediğim, beklediğim yere geldi. Eksik maçını oynayıp kazandığı takdirde Manchester United'ın topladığı puandan 1 puan fazlasını toplama şansı doğdu. Yalnız Newcastle'ı da ciddi bir rakip olarak görmek lazım artık. Belli ki pes etmeyecekler.

Assou-Ekotto'nun bonus saç stiline de bir türlü alışamadım. Sol bekte Fellaini oynuyormuş gibi geliyor bana hep. Fellaini tipiyle yenilen golde de hatası vardı zaten. Geçen sezon sergilediği performansla WBA'nın önemli isimlerinden olan Mulumbu attı kafayla. Tottenham'ın kazandığı penaltı biraz tartışmalı... Adebayor kaçırdı, dönen topu tamamladı. Adebayor'un da Tottenham'a katkısı devam ediyor. Geçen sezon üst düzey forveti olmadan oynadı Tottenham. İsimler kaliteliydi ancak performanslar belirsizdi. Artık Adebayor var, kalite bir basamak yukarıda. Defoe'nin attığı gol tipik bir Defoe golüydü yine. Attığı an gülümsedim. Çünkü Defoe'nin en iyi yaptığı şeydir; ceza yayı üzerinden gol vuruşu yapmak. Son saniyelerde West Bromwich baskısında savunmanın uzaklaştırdığı top Bale'e pas olunca, Adebayor işi bitirdi. Tottenham hem iyi, hem de şanslı günündeydi.

3 Aralık'ta Tottenham-Bolton maçı oynanacak.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -