Yazan : steven_stiffler 29 Haziran 2011 Çarşamba

Gerçekleşen son transferlere göz atarkan gözüme bu iki isim çarptı. Criscito ismini ilk olarak Juventus'ta duymuştum. Ancak altyapı eğitimini Genoa'da aldığını öğrendim. Genoa'dan Juventus'a, sonra tekrar Juventus'tan Genoa'ya uzanan bir kariyer öyküsü var. İtalyan futbolunun yetiştirdiği son beybifeys aynı zamanda... Criscito'yu Dünya Kupası ve Genoa'da sol bek olarak izlemiş olsak da; stoperde de oynayabiliyor. Fiziğinin stoper olmak için yetersiz olduğu bariz. İtalyanların yeni bir Cannavaro yetiştirme hevesleri biraz kursaklarında kalmış gibi gözükse de, Criscito iyi bir sol bek olarak Milli Takıma hizmet vermekte. Not olarak düşmek lazım. İtalya'nın her yaş grubu milli takımlarında forma giymiş. Kendisiyle Napoli de ilgileniyordu. Ben Şampiyonlar Ligi vizesi alan Napoli'nin bu transferi bitireceğini düşünüyordum. Ancak Spaletti faktörünün de etkisi olmuş olacak ki; Criscito Rusya Ligi'ne transfer oldu. Yoksa Serie A'dan Rusya'ya geçmek kariyerde geri bir adımdır. Bonservis bedeli için bahsi geçen rakam 15 milyon Euro. Sözleşme 5 yıllık... Zenit'te bir başka İtalyan futbolcu Alessandro Rosina da var. Aynı zamanda benim çok beğendiğim İtalyan stoper Salvatore Bocchetti de Rus Ligi'nde Rubin Kazan'da forma giyiyor.

Lukman Haruna ismi FM oyunlarında dikkat çekmiş, 2010 Dünya Kupası'nda oynadığı futbolla da bunun hakkını vermiştir. Fenerbahçe'nin ön libero arayışında olduğu bu günlerde benim içimden geçen isimlerden birisiydi. Özellikle Monaco'nun küme düşmesiyle makul bir fiyata transfer de edebilirdik. Ha bir de Fransa Ligi'nde menajerlerle olan bağlantılarımız var tabi ki. Haruna Dynamo Kyiv'e transfer olarak kariyerini soğuk bir ülkede sürdürme kararı almış. Bonservisi için ödenen miktar da söylediğim gibi makul... 2 Milyon Eurocuk. Yussuf Ayila'yı kesebilir mi bilmiyorum ama 2 Milyon Euro geleceği olan bir futbolcu için güzel bir bonservis bedeli.

One Response so far.

  1. 5ocak says:

    Ukrayna Ligi yapılan tüm yatırımlara rağmen Avrupa'nın arka bahcesi olmaktan oteye gecemiyor. O ligden pek çok buyuk lige gecis yaptığı da bir gercek ama yine de lig olarak ne kadar çekici olduğu tartışılır. Cristian da mutsuzum nağmeleri okurken yerine düşünülebilirdi, olmadı.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -