Yazan : steven_stiffler 20 Haziran 2011 Pazartesi

Haber siteleri yazacak haber bulamadığında ya da derbi öncelerinde "Hangi ünlü, hangi takımlı?" diye haber yaparlar ya; ona benzer birşey olacak bu. Resim epeydir arşivimde. Bugün Dr. Imperius'un blogundaki Steve Nash iletisini gördüm. Steve Nash için Vancouver Whitecaps taraftarıdır demiş. O yüzden buradan kendisine gönderme yapmak farz oldu. Benim bildiğim Steve Nash fanatik bir Tottenham Hotspur taraftarıdır. White Hart Lane'de maçlara gider ve Tottenham taraftarı tarafından çok sevilir. Hatta Tottenham'ı tutan en bilindik isim diyebiliriz kendisi için... Vancouver Whitecaps mi ? Onu ancak fotoğraftaki Jackie Chan tutar sevgili Dr. Imperius...

Bu arada bildiğim diğer Tottenhamlı ünlüleri de yazayım. Amerikalı aktör Ray Liotta, İngiliz aktör Jude Law, Efsane müzisyen Bob Marley, Kanadalı şarkıcı Shania Twain, Spice Girls'ün sarı hatunu Emma Bunton, ünlü sarhoş Amy Winehouse, eski futbolcu ve aktör Vinnie Jones, Oscarlı aktör Colin Firth, Dünyaca ünlü müzisyen Bryan Adams ve Harry Potter'ın kızıl kafası Rupert Grint.

One Response so far.

  1. Belgesiz haber yapmam ben , cevabımı twitter'da vereceğim lol
    =))

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -