Yazan : steven_stiffler 28 Haziran 2011 Salı

Geçen hafta Tottenham formalarını futbolseverlere sunmuş, biz de Puma'yı yerden yere vurmuştuk. Lazio formasıyla ilgili de endişelerim vardı dolayısıyla. Tottenham formalarıyla alakalı bir tane bile olumlu yorum okumadığımı da belirteyim. Lazio'nun forma tanıtımını beğenmedim sadece, formalar güzel sayılır. Roma gibi tarihi bir şehrin takımı olmanın avantajını kullanıyor Lazio her sezon. Roma'nın tarihi yerlerinde, sade forma tanıtımları yapıyordu. Bence çok da hoş oluyordu. Bu kez forma tanıtımı futbolcularla yapılmamış. Tahminimce manken olan bu arkadaşlarla gerçekleştirilmiş. Futbolcular izinde bile olsa forma tanıtımı için futbolcular beklenebilirdi.

İç saha forması tam istediğim gibi. Lazio hep sade forma giyiyor. Ancak bu forma gerek yakasıyla, gerek sadeliğiyle 80li yıllardan kalma bir forma izlenimi sunuyor. Bence formayı güzel kılan özelliği de bu olmuş. Önüne abuk sabuk bir reklam alınmazsa, bu forma Lazio'nun en şık formalarından birisi olarak akıllarda yer edinebilir.
İç saha forması genellikle bu beyaz şortla kullanılacak. Zaten mavi formanın altına beyaz şort çok yakışıyor.
Bir de alternatif lacivert şort yapılmış. Çok fazla tercih edileceğini düşünmesem de mavi formanın altına yakışacağını düşünüyorum. Ayrıca beyaz deplasman forması altında nasıl duracağını da görmek lazım.

Deplasman forması beyaz olarak tasarlanmış. Yine sade tasarım. Puma Tottenham'da sadelik olayını çok abartmıştı. Lazio'da biraz daha şık bir tasarım ve daha şık renkler kullanılmış. Yine de geçen sezonki deplasman forması çok daha güzeldi bence.
Şort ve tozlukların dizaynı da forma dizaynıyla aynı çizgide...

Alternatif forma diğer formaların yanında sönük kalsa da, yılda 3-4 kez giyileceği düşünüldüğünde fena değil diyebiliyorum.

Aynı renk ve yine aynı desen ile şort ve çorapları hazırlanmış.
Kaleci formalarında geçen sezonki renkler kullanılmış.
Yeşil kaleci forması muhtemelen daha sık tercih edilecektir. Birkaç senedir yeşilden gidiyor Lazio. Farklı bir renk denenebilirdi aslında...

Başta söylediğim gibi; Tottenham formalarından sonra beklediğim hüsranı yaşamadım Lazio'da. En azından taraftar için de verilen paraya değeceğini düşünüyorum.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -