Yazan : steven_stiffler 20 Haziran 2011 Pazartesi

Tottenham'dan konu açmışken, sabırsızlıkla bekleyip hayal kırıklığına uğradığım yeni sezon formalarını göstermezsek olmaz. Geçen sezonki formaları beğenen bir Tottenham sempatizanı olarak, bu sezon bu konuda hayal kırıklığına uğradım. "Puma kötü forma yapar" diyenleri doğrularcasına formalar yapmış Puma.

Şöyle bir ev sahibi forması olabilir mi günümüzde? Bildiğin beyaz tişört üstüne abuk sabuk bir göğüs reklamı. Reklamın logosundan anlıyoruz ki, geçen sezonki Autonomy reklamıyla bağlantılı bir şirket. Formaya Tottenham logosu ve Puma logosunu da koymasalarmış bari. Bu formadan daha kötü birşey, içindekinin bu takımdan gitmesi olacak gerçi. Şuna para verecek olanlara acıyorum. Bir an önce Tottenham'ın geçen sezonki formasını bulup satın almalıyım. Boşu boşuna bekledim.

Deplasman formasında yine geçen seneki renk ve tonlar tercih edilmiş. Çapraz geçen sarı çizgi ne idüğü belirsiz birşey. Keza omuzdaki beyaz şey öyle. Kötü ötesi bir forma daha...
Alternatif formanın mavisi ise bir facia. Ne güzel formaları vardı Tottenham'ın. Formasına bile ayrı bir sempati duyuyordum. Bu senekiler berbat, çok büyük hayal kırıklığı. Mesela Facebook sayfasındaki yarışma için taraftarların dizayn ettiği şu formalar çok güzeldi;

One Response so far.

  1. Jeepers Creepers says:

    Tottenham taraftari bir sporsever olarak, bende maalesef hayal kirikligina ugradim formalari görünce. ingiltere´nin en büyük takimlarindan birisi olan bir kulübün bu tür seylere daha cok önem vermesini beklerdim. Neyse, olan olmus artik. Basarili olalim da, forma iyi olmasa da olur diyip gececegiz.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -