Yazan : steven_stiffler 29 Nisan 2011 Cuma

Hakikaten babadır. Zico; Japonya'da deprem mağdurlarına yardım amaçlı düzenlenen bir gösteri maçında forma giymiş yine. Bu yaptığı bir değil, iki değil. Her zaman bu tip organizasyonlarda boy gösteren, yardımsever, büyük insan, efsane hocamız Arthur Zico'yu ve yaşattığı güzel günleri özleyenler muhakkak vardır.

Kashima Antlers Legends ve With Hope United arasında düzenlenen maçta Zico'nun yanı sıra Japon futbolunun önde gelen emeklileri forma giymiş. Benim tanıdığım isimler; Nishizawa, Fukunishi ve Takayuki Suzuki. Maçta forma giyen bir diğer tanıdık sima ise; Kamerunlu eski golcü Patrick M'boma.

Arthur Zico 100.yılda bizim de gösteri maçımızda forma giymiş, diğer efsanelerle birlikte küçük bir şov sunmuştu. Not olarak düşelim. Haberin kaynağı bir japon blog sayfası. http://japanesefootballersaroundtheglobe.blogspot.com/ son günlerde sık takip ettiğim, güzel bir Japon futbolu blogu. Yazıları İngilizce yazması da takip edilesi kılıyor.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -