Yazan : steven_stiffler 10 Nisan 2011 Pazar

2004 yılında oynadığı The Next Girl Door filmiyle pek çoğumuzun sempatizanlığını kazanmıştır Elisha Cuthbert. Ben de severdim evet. Lakin yakın zaman önce iyice tombullaşmış, Andre Santos'tan hallice olmuştu. Bir kaç kilo vermiş ve şu son güzel halini almışken blogda küçük bir yer ayıralım kendisine...

One Response so far.

  1. Eski güzelliğini yitirmiş hemde fazlasıyla.

    Komşu Kızı filmini izlerken daha liseliydim. Arkadaşla gizli gizli izlemiştik evde. Ah ahh :D

    Elisha ya kucak dolusu öpücükler.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -